Gjest Løve66 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hvis jeg blokkerer en msn-kontakt - hva skjer da når vedk. sender meg en mld.? Har forstått det slik at når man blokkerer noen så får ikke vedk. noen beskjed om det, men vil bare seg meg som frakoblet. Det er dog fullt mulig å sende mld. til noen som tilsynelatende er frakoblet så jeg bare lurte på om mld ble sendt på vanlig måte eller om man da fikk en eller annen beskjed om at mld kan ikke leveres eller noe sånt. .... og hvis man sletter og senere vil legge til vedk. - gjør man det da på "vanlig måte" som man gjorde første gang?
Gjest Gjest_pia23_* Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hvis du velger å blokkere en msn kontakt, får ikke vedkommende beskjed om at du har gjort det. Vedkommende vil kun oppfatte det som om du hele tiden er frakoblet. Jeg er usikker på hvordan det fungerer med det at man kan sende meldinger til frakoblede personer slik at disse kan mottas senere. Muligens er det slik at vedkommende får beskjed om at du har en for gammel messenger til at denne tjenesten kan utføres. Jeg er som sagt usikker. Dersom du sletteren kontakt og samtidig blokkerer den er det bare å legge til vedkommende ved en senere anledning igjen.
Gjest padawan Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 jeg er kanske sikke rpå at personer du har blokkert ikke får sendt deg meldinger på noen som helst vis - det er jo hele poenget bed blokkeringen.
Gjest Løve66 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg testet det ut i samarbeid med en av kontaktene mine. Både ved blokkering og sletting så kan forsåvidt den blokkerte kontakten sende meg mld (jeg ser ut som frakoblet for vedk.), men vedk. får aldri noen tilbakemld. på at h*n er blokkert eller slettet. Jeg får heller ikke meldingen - det blir altså det samme som om man sender mld. til en som er frakoblet, men resultatet er at du aldri kommer til å svar - mld. kommer heller ikke frem. Så vet vi det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå