simba80 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 så idag at det lekker vann fra wc. Har virkelig ingen kunnskap om sånne ting, noen her som har peiling? Må man skru av toalettet, ta bort flisene rundt, fare for lekkasje under flisene? Takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Sikker på at det ikke bare er kondens?
hufsa! Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Sikker på at det ikke bare er kondens? Henger meg på denna,jeg trodde au det hos meg,en svær dam ved rørt.Ånei,tenket jeg, men kun fordi jeg hadde tørketrommelen på..sjer bare av og til nå men vet jo hva det er heldigvis..
simba80 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 så idag at det lekker vann fra wc. Har virkelig ingen kunnskap om sånne ting, noen her som har peiling? Må man skru av toalettet, ta bort flisene rundt, fare for lekkasje under flisene? Takknemlig for svar! Hm, rart i såfall, har ikke tørketrommel el klær til tørk der.. Jeg har tørket det opp, har ikke kommet noe mer vann foreløpig, tre timer siden nå. Har skylt ned i wc for å s om det lekker, men skjer ingenting..hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå