Avalo Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg er veldig flink til å fotografere, men det hoper seg opp med bilder i skuffer og skoesker. For jeg er nemlig ikke så flink til sette bildene inn i album. Dumt ikke sant! Når det har gått noen år, så husker man ikke hvilket år det var engang. Men........ det blir mitt store sommer-prosjekt. Nå skal alle bildene inn i album engang for alle. Er det noen som har noen gode ideer for på hvordan jeg skal lage et spennende album???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 I fjord klippet og limte jeg sommerbildene i sammen til et stort bilde. Nå henger det på veggen. Skal gjøre det i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg elsker også å ta bilder. Men forskjellen på deg og meg er at jeg også elsker å sette dem inn i album.. Så her går bildene inn i album den samme dagen jeg har fått dem... For meg funker det godt å lage album etter årstall. Bruker svart fotopapp som jeg setter inn i litt fine ringpermer. Så klipper jeg endel i bildene, slik at jeg får plass til litt flere enn fire på en side. Prøver å skrive navn osv. rundt bildene - har bilder fra videregående og studie-sammenhenger hvor det er ok at det står navn på. .. men hvis du allerede henger etter når det gjelder album, så kan dette bli en enorm jobb. Du kan evt. dele inn i album etter emne. Feks har jeg et eget russealbum. Hva med å lage et julealbum, et feriealbum, et sommeralbum, et album med bilder av familiesammenkomster osv.??? Det kan kanskje bli litt rotete og uoversiktlig, men da får du dem i hvert fall inn i album? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå