Gjest Hooked Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei, jeg har et problem Jeg bestilte meg rettetang fra lookfantastic.com (GHD IV Pink Styler) etter at den var bestilt og betalt, oppdaget jeg at de ikke sender den ut av landet. . Jeg har sendt dem 3 mailer over flere dager og jeg har ikke fått svar på noen av de. er dette normalt? har aldri bestilt fra lookfantastic før. jeg har lest litt på forskjellige forumer, og mange sier de er kjappe å svare på mailer. Jeg vet at det er litt min egen feil som ikke leste skikelig, men de bør da svare når jeg prøver å kontakte dem? Noen som har gjort samme tabbe som meg engang? og om lookfantastic evt. gir pengene tilbake? For rettetanga var ganske dyr
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 har alltid fått kvikt svar og pengene tilbake på konto-
hufsa! Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Heia,hvorfor sender de den ikke ut??De sender jo til Norge..eller??
Hooked Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Heia,hvorfor sender de den ikke ut??De sender jo til Norge..eller?? Jo, men jeg fant ut at den er "limited edition", dvs at d bare fins x antal av dem. tror det er derfor de ikke sender den.. huff.. *fortvila* http://www.lookfantastic.com/hair/ghd-hair...k-heat-mat.html Endret 11. januar 2009 av Hooked
hufsa! Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Jo, men jeg fant ut at den er "limited edition", dvs at d bare fins x antal av dem. tror det er derfor de ikke sender den.. huff.. *fortvila* http://www.lookfantastic.com/hair/ghd-hair...k-heat-mat.html Åååå..ok men de burde jo mail deg med en gang å gi deh mulighet for pengene igjen eller finne noe annet.Men av og til kan det ta noen dager før sånne svarer så du får smøre deg med tålmodighet..Jeg kjøpte på Ebay der bet jeg 800 for den andre rosa..
Hooked Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Åååå..ok men de burde jo mail deg med en gang å gi deh mulighet for pengene igjen eller finne noe annet.Men av og til kan det ta noen dager før sånne svarer så du får smøre deg med tålmodighet..Jeg kjøpte på Ebay der bet jeg 800 for den andre rosa.. Jeg fikk mail for noen minutter siden, den er på veg Jeg hadde aldri tatt sjansen å kjøpe sånt på ebay, sjanser for at d er falske produkter der
hufsa! Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Jeg fikk mail for noen minutter siden, den er på veg Jeg hadde aldri tatt sjansen å kjøpe sånt på ebay, sjanser for at d er falske produkter der JA,det er sant men sjekka ut alt før jeg bes.Ligger sider her hvor man kan se om den er falsk..Å jeg har en teknisk gubbe som har sjekka ut ALT på den og den er ekte.Men for å si det sånn så har frisører au gått 5på og kjøpt falske står det på den siden, så ikke for det men LF kunne jo au hatt falske,det vet man aldri,desverre.
Hooked Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 JA,det er sant men sjekka ut alt før jeg bes.Ligger sider her hvor man kan se om den er falsk..Å jeg har en teknisk gubbe som har sjekka ut ALT på den og den er ekte.Men for å si det sånn så har frisører au gått 5på og kjøpt falske står det på den siden, så ikke for det men LF kunne jo au hatt falske,det vet man aldri,desverre. Du har et poeng der ja Hadde aldri trodd frisører gikk 5på på sånne ting, bestiller ikke dem rett fra merkene da? hmm.. Då har jeg lært noe nytt idag og heheh
hufsa! Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Du har et poeng der ja Hadde aldri trodd frisører gikk 5på på sånne ting, bestiller ikke dem rett fra merkene da? hmm.. Då har jeg lært noe nytt idag og heheh Nei,ikke jeg heller før gubben min fant det her,var inne å kikka på hvordan di ekte skulle se ut inni o.l.Men du får nok en ekte og kommer til å digge den,he he.
Hooked Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Nei,ikke jeg heller før gubben min fant det her,var inne å kikka på hvordan di ekte skulle se ut inni o.l.Men du får nok en ekte og kommer til å digge den,he he. åå jaaa! Gleder meg vanvittig mye
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Hooked hvor bestilte du din ghd fra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå