zilje_k Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Noen som har peling på hvor jeg kan få tak i disse?? Eller noe lignende
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg ville vurdert å sjekke dyrebutikker. De pleier å ha mange dekorasjonsboller til fisker, har sett slike typer før.
zilje_k Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg ville vurdert å sjekke dyrebutikker. De pleier å ha mange dekorasjonsboller til fisker, har sett slike typer før. Som er så smale??
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Som er så smale?? Mhm, såklart er ikke sikkert alle har det, men jeg har sett det før, men da må det gjerne være en butikk som har masse slike pynteboller. Alle bollene dyrebutikken selger er som man da ser ikke optimale for fisker. Jeg har sett boller som ser ut som noe man kjøper i blomsterbutikker, altså mer eller mindre vaser.
zilje_k Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2009 Mhm, såklart er ikke sikkert alle har det, men jeg har sett det før, men da må det gjerne være en butikk som har masse slike pynteboller. Alle bollene dyrebutikken selger er som man da ser ikke optimale for fisker. Jeg har sett boller som ser ut som noe man kjøper i blomsterbutikker, altså mer eller mindre vaser. Da skal jeg sjekke i morgen Tusen takk for hjelp
Gjest Lano Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Åhlens har også pleid å ha sånne runde vaser som ligner på det der!
zilje_k Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2009 JIPPIIIIIIIIIII!!!! Fant sånne vaser på første forsøk i dag!!!
@laide^ Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 JIPPIIIIIIIIIII!!!! Fant sånne vaser på første forsøk i dag!!! Hvor fant du dem? Og var de veldig dyre ? De var vertfall veldig stilige!
zilje_k Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2009 Hvor fant du dem? Og var de veldig dyre ? De var vertfall veldig stilige! Mester Grønn 90,- stykk!!! Billig OG kjempelekre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå