Gå til innhold

Bordpynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peling på hvor jeg kan få tak i disse??

Eller noe lignende :)

post-20576-1231675887_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vurdert å sjekke dyrebutikker. De pleier å ha mange dekorasjonsboller til fisker, har sett slike typer før.

Skrevet
Jeg ville vurdert å sjekke dyrebutikker. De pleier å ha mange dekorasjonsboller til fisker, har sett slike typer før.

Som er så smale??

Skrevet
Som er så smale??

Mhm, såklart er ikke sikkert alle har det, men jeg har sett det før, men da må det gjerne være en butikk som har masse slike pynteboller. Alle bollene dyrebutikken selger er som man da ser ikke optimale for fisker. Jeg har sett boller som ser ut som noe man kjøper i blomsterbutikker, altså mer eller mindre vaser.

Skrevet
Mhm, såklart er ikke sikkert alle har det, men jeg har sett det før, men da må det gjerne være en butikk som har masse slike pynteboller. Alle bollene dyrebutikken selger er som man da ser ikke optimale for fisker. Jeg har sett boller som ser ut som noe man kjøper i blomsterbutikker, altså mer eller mindre vaser.

Da skal jeg sjekke i morgen :) Tusen takk for hjelp :klem:

Skrevet

Åhlens har også pleid å ha sånne runde vaser som ligner på det der!

Skrevet

JIPPIIIIIIIIIII!!!! Fant sånne vaser på første forsøk i dag!!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Skrevet
JIPPIIIIIIIIIII!!!! Fant sånne vaser på første forsøk i dag!!! :bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Hvor fant du dem? Og var de veldig dyre ?

De var vertfall veldig stilige! :)

Skrevet
Hvor fant du dem? Og var de veldig dyre ?

De var vertfall veldig stilige! :)

Mester Grønn :) 90,- stykk!!! Billig OG kjempelekre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...