jippijaja Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Trenger litt hjelp av dere kloke damer. Jeg ønsker meg bukett med bare callaliljer i , og jeg har tenkt å lage den selv. På youtube har jeg sett noen sånne "how to"-videoer, og det ser ut som om jeg skulle kunne klare det ganske greit. Det jeg lurer på.... Blomstene jeg har sett på bildene og videoene fra USA, ser så mye mindre ut enn de jeg har sett her i norge. Noen steder er de også omtalt som "mini calla lilly". Det er jo greit å klare å holde rundt alle stilkene på en måte. Jeg har blant annet sett på denne videoen her. Dama har jo veldig mange i buketten!! Er det noen som vet om det finnes mini callaer i norge??
LilleMy28 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Bare vær obs på at dersom du gifter deg om sommeren så er calaen ganske dyr så greit å sjekket litt opp på priser.
Pialill Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 jeg aner ikke hva de koster da, men den buketten som hun damen på youtube laget var utrolig vakker!=)
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Bare vær obs på at dersom du gifter deg om sommeren så er calaen ganske dyr så greit å sjekket litt opp på priser. Når er det sesong for calla? Jeg har også lyst på en callabukett, med oransje callaer... Håper det lar seg gjøre i september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå