Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har tre hull i ørene (i hvert øre). Vurderer å la noen gro igjen, slik at det bare er et i hver. klarer ikke helt bestemme meg... Hva hadde dere gjort?
Barbie Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har to hull i hvert øre.. Har hatt de i mange år,så de gror ikke igjen. Hadde jeg vært litt yngre skulle jeg tatt mange hull oppover i det ene øret.... :-? Synes det er litt stilig,men jeg er altfor gammel til denslags...
Gjest Hege Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har ett i hvert øre, og skal ikke ha flere. Øret er tross alt et sted med mange viktige soner (forb. med soneterapi), og det er ikke bra å risikere å ødelegge disse.
Gjest Fuglehue Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Litt "oida" følelse etter å ha lest Heges innlegg, for jeg har 9...
LilleMy Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har 6 + 4 hull fra ca 15 år tilbake, men bruker bare 3 + 3. Det synes jeg passer seg bedre for en "voksen dame" (32 år). Bruker til daglig perler i tre forskjellige str. på begge sider, det synes jeg er pent, og jeg får endel tilbakemeldinger på det fra andre også. Kanskje noe for deg også?
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har to hull i hvert øre, og tror ikke jeg kommer til å ta flere.
@lfa Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har 3+3. Hadde 4+3, men ett grodde igjen (ufrivillig...). Det som grodde igjen, etterlot seg et lite merke, så utseendemessig hadde det vært like greit om hullet fortsatt hadde vært der den dag i dag. Men siden det er det øverste hullet, lar jeg det bare være slik. Synes det er nok med 3 nå. Bruker tre små gullringer i hvert øre.
Gjest vampie Skrevet 24. juni 2003 #8 Skrevet 24. juni 2003 jeg har tre hull i ene og to i andre øret. men jeg bruker bare ett i hvert øre siden jeg reagerer på alt juggelet jeg har og ikke har råd til skikkelig sølv. bruker lange dinglegreier i svart og sølvfarget. de er pene. alt annet jeg har er kjedelig og allergidingser... nevner også at jeg kan pelle ut litt mørkegrønt stivnet gørr uttav hullene dagen etter at jeg har brukt mine øredingeldanger
Lemoni* Skrevet 24. juni 2003 #9 Skrevet 24. juni 2003 jeg har også to i hvert øre, men bruker sjeldent mer enn to av dem. om jeg gjør det er det i så fall bare bittesmå diamanter i de øverste.
Skusla Skrevet 25. juni 2003 #10 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har to på ene og ett på andre.. Hadde tre + to før, men lot to gro igjen.. Bruker alltid øredobber i de tre jeg har igjen.. Liker ikke når det blir for mange, selv om jeg er ganske facinert over folk som har oppover hele øret... :D
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2003 #11 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har tre i venstre og to i høyre øre. Jeg bruker for det meste sølvkuler i ulike størrelser i dem, og synes selv det ser pent ut.
Livets datter Skrevet 25. juni 2003 #12 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har 4 hull i det ene øret (hvorav jeg prøver å få de 2 øverste til å gro igjen), og 2 hull i det andre. (...også har jeg 2 hull i nesa, ett hull som fungerer som munn, samt rompehull... som IKKE bør gro igjen!)
Helena Skrevet 25. juni 2003 #13 Skrevet 25. juni 2003 Har ett i hvert øre jeg, og ingen planer om å endre på det :D
'Lilly' Skrevet 25. juni 2003 #15 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har 0 hull i ørene jeg, og stortrives med mine nakne små øreflipper! :D
Gjest Virvel Skrevet 25. juni 2003 #16 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har ett i hvert øre, og liker det sånn. :D
Gjest Embla s Skrevet 25. juni 2003 #17 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har - fra gammelt av- tre hull i det ene øret og ett i det andre. Bruker sjeldent ørepynt, da som oftest en liten diamant i hvert øre (syns de er fine, diskre men skinner vakkert).
Olse Skrevet 26. juni 2003 #18 Skrevet 26. juni 2003 Hadde opprinnelig 11 hull. Men har latt 2 gro igjen så nå har jeg 9.
Suzy Skrevet 26. juni 2003 #19 Skrevet 26. juni 2003 Jeg har bare ett i hvert øre nå, men hadde fire på den ene siden og tre på andre i "ungdommen"... Syns ikke det passet så godt med masse hull i ørene lenger :-? Suz
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #20 Skrevet 26. juni 2003 Jeg har tre i venstre og to i høyre øre. Jeg bruker for det meste sølvkuler i ulike størrelser i dem' date=' og synes selv det ser pent ut.[/quote'] Har akkurat omvendt jeg. To i venstre og tre i høyre. Bruker som regel bar de nederste, men av og til har jeg ringer i forskjellige størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå