Gjest Gjest-Pia* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en tvilling søster, hun er verdens skjønneste... men... Hun har veldig kort lunte.. hun kan vri og vrenge på alt som blir sagt.. hun ser KUN fra sin side, og alle andre har feil... hun innrømmer aldri noe, sier SJELDENT unnskyld.. Hun har en del forhold bak seg, alle tok slutt pga hun ikke klarer å styre sinnet sitt. Når hun blir sint, så kan hun skjelle ut alt og alle og si akkurat hva hun mener om dem, hun tenker IKKE på konsekvensene etter på.. hun kan være blid og snill dagen etter og tro at alt er i skjønneste orden... Er dette normalt?? Jeg derimot ( ikke at jeg er den perfekte søstera ) jeg er rolig typen, jeg har mann og barn, lever et godt liv for å si det sånn... Så redd for at min søster er ulykkelig , hun har lenge sagt at hun gjerne vil ha et liv som mitt, da sier jeg til henne at hun må nyte singel livet og studie, for det får hun ikke igjen,hvis hun får barn en gang... Men hva kan jeg gjøre?? Hvis jeg prøver å diskutere dette med henne, er jeg redd for at hun kan bli sint og skuffet.. noen andre som har det slikt? Håper på svar, for jeg går rundt å er så bekymret.. hun kan jo ødelegge masse for seg, så lenge hun ikke klarer å styre sinnet sitt..
R@punzel Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Kanskje din søster trenger hjelp med sitt aggresjonsproblem, du kan jo foreslå det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå