Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gurimalla! Jeg var nær med å ha sex med en "fy fy" fyr igår.

Han er til nå, det kjekkeste jeg har sett. Sjarmen og utseende hans er... for bra til å være sant!

Han sier det selv, at 99% av jenter han blir kjent med, vil noe mer og blir forelsket i han. Han sier da at han kutter ut jenta for å ikke såre, for så å gå videre.

Jeg syns det er klysete og ekkelt sagt, men helt sikkert sant.

For jeg har begynt å få følelser selv......

Hvertfall. Vi koser på sofaen og og jeg får han stiv, men går ikke lenger. Fordi jeg ble hentet om 20 min. Han har en den største pikken jeg har sett!! kjukk og lang penis på sikkert 20-25cm..

Jeg ble så kåt, at jeg trodde jeg hadde fått mensen!

Er det verdt å knulle en gutt og ofre alle følelser? Jeg lurer på om jeg skal kutte han HELT før ting går for langt.. Har hørt om "det er best å stoppe mens leker er god!"

og det bruker jo som regel å stemme...

Eller om jeg skal få utslepp på denne kåtheten, bli forelsket, (det kommer jeg garantert til å bli) og bli "såret" selvom jeg vet det ikke kommer til å bli noe mellom oss..noen gang.

Hva mener dere? er det verdt å ha spenning i livet med god sex, for en liten periode i livet ,for så å bli "glemt" etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som vet hva fremtiden bringer uansett. Det er større skuffelse når de stygge dumper en.....

Skrevet

Man lever bare en gang, hvorfor ikke ;) Du er jo forberedt på hva som kommer til å skje.

Skrevet

Spør du om det er smart å ligge med ham en eneste gang selv om du vet at han ganske sikkert dumper deg etterpå og du vet at du er i ferd med å utvikle følelser for ham?

Å tro at man skal kunne kurere følelser for noen med å ligge med vedkommende tror jeg er fryktelig skivebom. Jeg vedder ganske mye på at du kommer til å få enda sterkere følelser for ham etterpå, og at du kommer til å bli enda mer såret. Selv om du er aldri så mye forberedt og du tror du vet hva du gjør. Så hvis du vil skåne deg selv mest mulig: Ikke gjør det.

Skrevet

Når du har følelser allerede nå, så bør du nok styre unna, for din egen del.

Gjest LanaLane
Skrevet

Synes du skal droppe det, så kan du heller fantasere om ham. Du mener du gjør det for deg selv, mens han får enda et hakk i sengestolpen sin og kan fortsette med sin klysete hverdag.

Om du avviser ham får han seg kanskje en støkk og gutter liker som kjent å jakte.

Jeg ville ha torturert ham rett og slett, flørtet, kysset, tatt på og alt det andre BORTSETT fra å hoppe til sengs. Enten begynner han å digge deg, eller så stikker du av med vinnersmilet.

Skrevet

Godt svar LanaLane. Jeg sitter her å tenker på hva jeg egentlig vil ha ut av det her.

Han er en utrolig hyggelig gutt som er i kjempe godt humør hele tiden, og han gjør meg rett å slett glad i mine kjedelige dager!

Jeg vil jo ikke ha noe forhold. Det kan jeg si med hånden på hjertet! Jeg vil pule han, men jeg vil ikke pule for så å ikke snakke sammen i det hele tatt, når han finner seg ei ny!

Er det dumt å være ærlig å si til han at vi kan være venner, men jeg gidder ikke å pule, for så å bli glemt, for jeg liker han som person?

Skrevet

Næhhh. Han kommer til å fortsette å jobbe for å kunne krysse deg av i sin mentale bok over "jeg er den mest attraktive og hun er nummer x i rekka".

Innerst inne i deg vil det alltid være en stemme som sier "tenk om JEG er den som temmer ham...hunken som alle vil ha!"

Har ikke trua på sånt jeg. :sukk:

Skrevet

Hahaha, jeg har møtt samme typen! Var veldig klar over at han ikke var interessert i et forhold, og så... ja, klysete som jeg oppfattet ham, gjorde at jeg mistet interessen for han som kjæresteemne med en gang, selv om han var ubeskrivelig kjekk.

Men det var ganske kos å ha en kjekk knullekompis da!:P Kjæreste fikk jeg meg litt senere - det var ikke jeg som ble sittende tilbake å sleve, det var han.

Kan ikke forstå hvordan noen jenter kan legge gifteplaner for en fyr allerede før de har hatt kysset omtrent.

Skrevet

Jeg hadde knullekompiser tidligere og det jeg gjorde for å beskytte meg selv og for å ikke bidra til å utvikle følelser for noen var at jeg aldri tok kontakt med de uten at jeg ville ha sex. Aldri noe kino eller samtaler hvor jeg lurte på hvordan det gikk. Nope,kun sex og ellers hørte de ikke et knyst fra meg.

Han ene var en skikkelig playboy som var vandt til å ha desperate jenter etter seg,men han ble til slutt skikkelig frustrert fordi han opplevde at han var den pågående og jeg var den som forholdt meg unnvikende til mer kontakt. Det var han ikke vandt til....

dessuten var jeg åpen om at jeg møtte andre og det hendte mer enn en gang at en av de ringte og fikk som svar at "du,det passer ikke nå,har besøk av xxx." Så om du ikke vil utvikle mer følelser for han så å ville jeg ikke hoppet til sengs med han om du forventer vennskap i ettertid. Du vil nok bli litt deppa når han finner nye erobringer og du blir glemt,om du da ikke klarer å gjøre som meg,holde deg unna hva han driver med utenom.

Gjest LanaLane
Skrevet

Kjæresten min ble omtalt som en "player" og jeg ble advart mot å nærme meg ham på det planet selv om vi var venner.

Jeg hoppa i det etter et par hundre shots, og vi har vært sammen i 3 år nå. Så det KAN funke, men jeg villa ikke ha regna med det.

Jeg synes han skal huske deg som "hun jeg ikke klarte å få" og dermed få respekt fra ham (og sikkert kompisene hans også). Så får du heller sørge for at du har feira jul med ham og foreldra hannes før du hopper til sengs, da burde du være rimelig sikker på å ha hooka han :fnise:

Skrevet
Kjæresten min ble omtalt som en "player" og jeg ble advart mot å nærme meg ham på det planet selv om vi var venner.

Jeg hoppa i det etter et par hundre shots, og vi har vært sammen i 3 år nå. Så det KAN funke, men jeg villa ikke ha regna med det.

Jeg synes han skal huske deg som "hun jeg ikke klarte å få" og dermed få respekt fra ham (og sikkert kompisene hans også). Så får du heller sørge for at du har feira jul med ham og foreldra hannes før du hopper til sengs, da burde du være rimelig sikker på å ha hooka han :fnise:

Godt sagt!

Gjest Avskåret
Skrevet
Synes du skal droppe det, så kan du heller fantasere om ham. Du mener du gjør det for deg selv, mens han får enda et hakk i sengestolpen sin og kan fortsette med sin klysete hverdag.

Om du avviser ham får han seg kanskje en støkk og gutter liker som kjent å jakte.

Jeg ville ha torturert ham rett og slett, flørtet, kysset, tatt på og alt det andre BORTSETT fra å hoppe til sengs. Enten begynner han å digge deg, eller så stikker du av med vinnersmilet.

..wow...

Livet, det handler om å vinne??

Og menn, som oppfører seg akkurat lik veldig mange sexy damer gjør, er automatisk klysete? Han her virket jo ærlig. Kan han noe for at han har et utseende og en kropp som tenner 99% av alle damer? Neppe.

Damer, vi menn lever med dette hele tiden. Men livet handler ikke om å "vinne", i alle person-til-person relasjoner, gjør det vel? Vi er satt på denne jorden for å vinne over alle vi møter?

In the end, så kommer ofte veldig flotte menn sammen med ei helt ordinært utseende dame. Kanskje fordi hun ikke var besatt av å "vinne"?

Handler behovet om å "vinne" over enkeltpersoner man møter, og som tydeligvis intimiderer en, egentlig om mindreverdighetskomplekser, eller i alle fall usikkerhet (en mer normal variant, som de fleste kan føle i perioder)?

Skrevet

Jeg kjenner faktisk litt igjen situasjonen.

Har en flørt med en venn, og den sexuelle kjemien er der, og den er sterk. Og jada, vi snakker om sex, tenner på mye det samme, er nyskjerrige, osv. Nå har vi aldri møtt hverandre (nettvenner), men hvordan vi skal håndtere dette om vi møtes vet jeg ikke.

Han er i tillegg uerfaren, noe jeg ikke er.

Noe av det som holder begge tilbake er at vi vet vi fungerer godt som venner. Et forhold kan aldri fungere pga avstand og andre ting, så om vi klarer å både ha det morsomt i sengen og samtidig være venner vet jeg ikke. Men jeg er glad for at vennskapet vårt har fått tid til å bli sterkt. For jeg kunne nok hatt han som en ONS, men da hadde jeg sannsynligvis mistet muligheten til å ha han som venn.

Så tenk deg litt om. Hva er viktigest, personligheten hans, og et mulig vennskap, eller pikken? For sjansen for at du får begge deler er liten, og jeg tror nok den minsker om du har sex med han raskt.

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Jeg vill hatt sex med han en gang, og deretter spilt uinteressert og unngått han en stund. På den måten vil du jo skille deg ut fra alle de 99% av jentene. Jeg ville rett og slett latt som om jeg bare er ute etter sex, men at jeg ikke alltid har tid til han. På den måten vil han ikke vite helt hvor han har deg, og skjønne at han må jobbe hardt hvis han virkelig vil ha deg.

Skrevet

Hadde dere sagt det rett ut? At jeg gjerne vil bli kjent med han for han virker skikklig ålrght? For han gjør jo det.. Han er ikke klysete at han har sleik, går i trange t skjorter osv. Han ser bare sinnsykt bra ut og har en super personlighet. Ler hele tiden og jeg har det skikklig artig med han.

Men jeg tenner utrolig på han!! Har aller mest lyst til å ha sex med han her å nå;P

Jeg må prøve å holde meg så lenge jeg kan..

men hadde dere avvist han fysisk eller skal jeg si at jeg bare er ute etter vennskap? Vi har jo allerede rotet, og jeg har vært nede i buksene hans:P

Fin begynnelse på ett "vennskap" må jeg si :fnise:

Skrevet
Jeg vill hatt sex med han en gang, og deretter spilt uinteressert og unngått han en stund. På den måten vil du jo skille deg ut fra alle de 99% av jentene. Jeg ville rett og slett latt som om jeg bare er ute etter sex, men at jeg ikke alltid har tid til han. På den måten vil han ikke vite helt hvor han har deg, og skjønne at han må jobbe hardt hvis han virkelig vil ha deg.

Tror du ikke noen av alle disse jentene har prøvd på dette? er sikker på han leser det som en åpen bok..........

Skrevet
Gurimalla! Jeg var nær med å ha sex med en "fy fy" fyr igår.

Han er til nå, det kjekkeste jeg har sett. Sjarmen og utseende hans er... for bra til å være sant!

Han sier det selv, at 99% av jenter han blir kjent med, vil noe mer og blir forelsket i han. Han sier da at han kutter ut jenta for å ikke såre, for så å gå videre.

Jeg syns det er klysete og ekkelt sagt, men helt sikkert sant.

For jeg har begynt å få følelser selv......

Hvertfall. Vi koser på sofaen og og jeg får han stiv, men går ikke lenger. Fordi jeg ble hentet om 20 min. Han har en den største pikken jeg har sett!! kjukk og lang penis på sikkert 20-25cm..

Jeg ble så kåt, at jeg trodde jeg hadde fått mensen!

Er det verdt å knulle en gutt og ofre alle følelser? Jeg lurer på om jeg skal kutte han HELT før ting går for langt.. Har hørt om "det er best å stoppe mens leker er god!"

og det bruker jo som regel å stemme...

Eller om jeg skal få utslepp på denne kåtheten, bli forelsket, (det kommer jeg garantert til å bli) og bli "såret" selvom jeg vet det ikke kommer til å bli noe mellom oss..noen gang.

Hva mener dere? er det verdt å ha spenning i livet med god sex, for en liten periode i livet ,for så å bli "glemt" etterpå?

Jeg kan ikke si jeg hadde klart å motstå hvis han ledet til sex, men mitt råd er å holde deg sikker. Gjør heller han gal etter deg. Ikke gi deg selv for han hvis det er det som skal til for så og bli dumpet. Det er ingen fin følelse, trust me. Da vil du bare prøve å hevne deg eller noe og bare ha kjærlighetssorg lenge uten at han bryr seg. Han har bare gått videre da. Ha heller stolthet og hold opp mens leken er god, for da er du over han og blir ikke en av mange han har hatt. På en annen side, hvis du ikke er ute etter noe seriøst forhold, kan du jo ha et lekent forhold med han, men da fører det bare til følelser likevel som jeg leste du allerede hadde.

Jeg er en av de som burde følge mine egne ord, men som aldri gjør det..

Skrevet

Du kunne ikke skrevet det bedre, for det er akkurat sånn jeg tenker.

Når han sitter med joggebukse og med den største ståpikken er det ikke lett å bare si, "nei" asså.............

Jeg er flink til å råde andre, men når det gjelder meg selv.... ender jeg ofte med dårlig beslutninger. Derfor er det godt å høre fra dere, utenfor:)

Jeg har noen utrolig kjipe vinterdager og det her er jo perfekt for lek og morro;)

Jeg vil holde på det så lenge jeg klarer:)

Det jeg kan gjøre.. er å ta det helt løst, bestemmer meg kun for å ikke ha sex med han, flørte og rett å slett bare ha det gøy, men han kommer til å bli lei en gang...

Kanskje han blir nysgjerrig når jeg faktisk ikke blir forelsket å vil kun vennskap? Han har sikkert fått det som han vil hele livet og fått alle han vil til sengs med disse dustete teknikkene sine som gjør meg kåt og gaaaaaaaaal!

Gjest Avskåret
Skrevet
Han har sikkert fått det som han vil hele livet og fått alle han vil til sengs med disse dustete teknikkene sine som gjør meg kåt og gaaaaaaaaal!

Hehe, morsomt å lese her.... ;-)

Tenke seg til at for ikke mange årene siden, så prøvde damer her i landet ofte å gi oss menn dårlig samvittighet, fordi vi var så yre rundt de deiligste damene. Tenkte bare med det lille hodet, fikk vi høre. Var grunne, enkle og overflatiske, sjofle og gemene, og hele mannekjønnet var beviselig liksom mindreverdig, litt latterlig.

Får skrive dette jeg leser her på "likestillingskontoen" da.. ;-)

Så langt vi er kommet siden 70- og 80-tallet altså. Virkelig en rivende utvikling. Hvor skal det hele ende? I et slags Sodoma og Gomorra.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...