Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Altså hvorfor er billigmerkerne fjernet? Hvilke butikker har fortsatt fiskebolleboks til 7 kr?
Gjest Aloha Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Syns jeg så First Price fiskeboller på Kiwi her om dagen....
Leo Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Altså hvorfor er billigmerkerne fjernet? Fordi de smaker så jævlig at de har blitt forbudt? Neida, jeg har sett billige fiskeboller bl.a. First Price den siste uken. Det jeg imidlertid også har lagt merke til at mange butikker har vært tomme for flere ting nå etter nyttår. Det har sannsynligvis en sammenheng med kombinasjonen av fridager og vareopptelling.
Gjest ærlig Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Fordi de smaker så jævlig at de har blitt forbudt? First Price fiskeboller smaker da vitterligen bedre en vanlige fiskeboller. Synes de vanlige smaker mest mer mel, jeg. Fiskeboller smakte faktisk bedre for en del år tilbake enn de gjør nå. Men det er nå smak og behag,da Anbefaler i hvertfall First Price fiskeboller på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå