Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Først av alt, kan mine venner kopiere mine bilder og ta dem selv? er det lett å misbruke? Det jeg egentlig lurte på er om det går an å legge bilder rett inn på min side uten at de kommer opp på veggen min eller siden min? om dere fatter? bildene kommer jo opp på min side når jeg nettopp har lagt dem inn, men lurer på om det går an slik at det ikke gjør det. Har sette andre har fått det til Beklager rotete beskrivelse, håper noen kan hjelpe meg:=
Gjest Molly84 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er ikke noen ekspert på dette, må bare ha sagt det. Dette med at venner kan kopiere vil jeg jo tro er mulig, det er vel bare å printe ut antar jeg. Tror ikke det går an å legge ut bilder uten at de kommer opp på veggen din, men du kan slette de fra veggen med en gang.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Det er jo bare å høyreklikke og lagre på de. Og om du er veldig beskyttende over bildene dine ville jeg ikke lagt de inn på facebook. Du godtar nemlig at facebook har rettigheten på de når du lager en konto så om facebook vil selge det bildet til en reklame e.l. så har du ikke mye du skal si på det.
Gjest padawan Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 nesten uansett hvordan du prøver å beskytte bildene dine mot kopiering på internett så vil det være mulig å kopiere de. Som Aniria er inne på bør du holde bildene dine langt unna Facebook (eller noen som helst nettside for den saks skyld) hvis du ikke ønsker at andre skal ha mulighet til å laste de ned).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå