Gå til innhold

IKEA - kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal ha et nytt kjøkken og lurer derfor på om noen har ÆRLIG eller APPLÅD kjøkken fra IKEA ? Lurer på hvordan vitrineskapene ser ut, (ikke typen avsikt for den liker jeg ikke, men den vanligste.) Alle rundt oss har ÄDEL eller LIDINGÔ kjøkken. De er fine kjøkken, men jeg liker ikke vitrineskapene til ÄDEL pga. glasset på fronten. Noe annet jeg heller ikke liker med disse to kjøkkene er at den øverste skuffen ikke har ''mønsteret'' i seg, synes det ser uferdig og stygt ut. Så da har vi funnet ut at vi kanskje skal ta ett annet kjøkken og ''prøve noe nytt''. Ser ut som ÆRLIG eller APPLÅD er ett veldig fint og enkelt kjøkken,men er redd for at det kan bli for kjedelig. Men synes ikke bildene i katalogen eller på ikea er klar nok og det er en liten stund til vi skal på ikea så ville bare høre om det var noen som hadde ÆRLIG eler APPLÅD og om dere er fornøyd med det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi satte opp Applåd i den ene leiligheta, det er et pent kjøkken, helt enkelt hvitt med malte fronter. Ärlig er billigere av en grunn - det er foliert melamin, og ser veldig billig ut.

Skrevet
Vi satte opp Applåd i den ene leiligheta, det er et pent kjøkken, helt enkelt hvitt med malte fronter. Ärlig er billigere av en grunn - det er foliert melamin, og ser veldig billig ut.

Så man ser veldig godt at ärlig er ett veldig billig kjøkken...

Applåd, ser den også ''billig''ut, eller er den lik som absrakt, bare at det ikke er så mye glans i den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...