Gå til innhold

Hvem betaler for din forlovers kjole og håroppsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva som er vanlig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hun selv selvfølgelig!!!

Trodde forloverne betalte klærne sine selv jeg, eller har jeg misforstått. :o

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg betaler alt selv, og synes det burde være en selvfølge. (selvfølgelig ok å bli spandert på, men man bør ikke ha det som utgangspunkt synes jeg)

(Er forlover)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg betaler både hår, hudpleie/voksing, make-up og kjole for min forlover men hun er student og ville aldri klart å betale dette selv. Men det er viktig for meg at hun er der denne dagen så etter noen timers overtalelse gikk hun med på å la meg betale for henne.

Har hørt at det er vanlig at brudeparet spanderer hår/make-up på den store dagen- dette har jeg også fått inntrykk av på KG.

Minnie

Gjest Poirot
Skrevet

Har man råd er det ok. Men jeg synes ikke det bør bli hysteriske tilstnader og anklagelser om gjerrighet fordi man ikke gjør det. Om man krever en bestemt (utover at den er pen) kjole og utseende bør man jo betale.

Skrevet

Forloveren min har allerede kjøpt seg kjole, og vi skal fixe oss selv hjemme hos henne bryllupsdagen så jeg tror jeg må svare at hun ordner det selv.....

Skrevet

Forloveren min har en nydelig kjole fra før som hun skal bruke. Ellers så betaler jeg for oppsettingen av håret hennes...

Skrevet

Jeg spanderte hår oppsett og make up på min forlover. :wink:

Kjolen fikk hun sydd....(hun er gravid)og dette betalte hun selv..

Synes dette var helt greit vi...... :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det er mye skryt her inne. Dette har jeg ikke hørt før.

Selvfølgelig om man er kongelig eller noe i den duren.......

Skrevet
Tror det er mye skryt her inne. Dette har jeg ikke hørt før.

Selvfølgelig om man er kongelig eller noe i den duren.......

:ler::ler: Er langt fra kongelig, men spanderte frisør og make-up på forloveren min. Kjolen hadde hun fra før! Heldigvis. Tror det med å spandere kjole er mer vanlig i de land hvor man har egne forloverkjoler som matcher (eller ikke matcher) brudekjolen og som bare brukes denne ene dagen.

Å spandere en time hos frisør og make-up tror jeg er en vanlig form for "takk". Dessuten er det veldig hyggelig å sitte der sammen med en god venninne timene før man gifter seg!

:briller:

Skrevet

Jeg tenker på å betale frisøren for forloveren min. Synes hun har hatt så mange utgifter, og syns det er en fin ting å gjøre.

Skrevet

Faktisk er det ikke riktig at bruden betaler kjole i USA når man er Brides Maid. Den betaler man ofte selv, selv om det er bruden som velger kjolen.

Kjolen har min forlover selv, og hår skal søsteren hennes fikse.

Skrevet

Etter å ha lest her så må jeg si at å spandere frisør og sminke på min forlover, det skal jeg jammen gjøre!! :D Det er jo en fin ting å gjøre da :) Kjole det kjøper jeg ikke :wink:

Skrevet

Etter å ha lest her så må jeg si at å spandere frisør og sminke på min forlover, det skal jeg jammen gjøre!! :D Det er jo en fin ting å gjøre da :) Kjole det kjøper jeg ikke :wink:

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg gjør som mange andre her, betaler for frisør på bryllupsdagen. Godt å ha henne i nærheten da! Hun kjøper kjolen sin selv. Den skal hun også bruke i andre brylluper i sommer, og jeg tviler på om hun hadde regnet med at jeg skulle kjøpe den. Jeg fikk også ideen til å spandere frisør på forloveren min her på KG. Synes det er en fin oppmerksomhet for at hun gjør så mye for meg! I tillegg skal hun få en liten, personlig gave av meg.

Skrevet

Klærne til min forlover hadde jeg nok aldri betalt med mindre jeg hadde stilt en del krav til hennes påkledning.

Når det gjelder frisør var jeg inne på tanken å betale den, men siden hun valgte å gå til en annen frisør enn meg, så ble ikke dette så veldig aktuelt synes jeg...

Skrevet

Kjolen kjøpte forloveren min selv. Håroppsett hadde hun ikke da håret hennes er kjempekort. Hun ble sminket litt innimellom fiksingen av meg hos frisøren og betalte ikke noe for dette.

Gjest Marry
Skrevet

Er det bare meg som er helt utafor...???

Har aldri hørt om noen som har spandert "pynting" på forloveren.

Gjør mennene og det for sine forlovere???

Jeg har vært forlover en gang og det var helt naturlig at jeg stod for mine utgifter selv. Hadde jo hatt samme utgifter om jeg var vanlig gjest.

Slik er det vanlig i min nærhet.... :-?

Skrevet

Jeg betaler hår, sminke og støping av negler for min forlover. Kjolen har hun stått for selv.

Har aldri hørt om noen som har spandert "pynting" på forloveren. Gjør mennene og det for sine forlovere???

Sambo betaler leie av klær til sin forlover.

Skrevet

Min forlover har langt flott hår, og jeg har tenkt å spandere oppsetting av hår på henne. Skulle bare mangle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...