Gjest vondt i foten Skrevet 11. januar 2009 #1 Del Skrevet 11. januar 2009 I går skadet jeg foten da jeg ridde; hesten falt og jeg fikk foten under. Det gjor veldig vondt, men jeg greier å gå på den når jeg går på tå. Ellers synes jeg det er veldig merkelig, for det er ikke blåmerke eller hevelse eller noenting, noe som er merkelig, i og med at jeg fikk en hest på 1 tonn over den, men det gjør veldig vondt "innvendig". Jeg vet jo den ikke er brukket siden jeg kan gå på den, men er det da dumt å gå til legen for en sånn ting? Har liksom lyst å finne ut om jeg bør hvile foten, eller om det er bra å gå på den, eller hva jeg har gjort. Vil dessuten ha legeerklæring på at jeg ikke kan ha gym, siden jeg går på idrettslinja og det er eneste gyldig årsak til å ikke ha gym. Men jeg hater å gå til leger når jeg rekner med det egentlig ikke er noe de kan gjøre med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. januar 2009 #2 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis du vil ha legeerklæring maa du jo gaa til legen uansett. Og legen er den eneste som kan svare paa om du har en skade som trenger behandling. Det blir ikke noe enklere jo lenger du utsetter det saa ring og bestill en time du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå