Cocporn Skrevet 11. januar 2009 #1 Del Skrevet 11. januar 2009 Igår tok jeg bilen ut fra verkstedet den har stått på i over 2 måneder. Det var problemer med å starte den (må kinnes i 4-5 min). Først fikk jeg tilbake bilen etter 3 uker(betalte da 8800), da hadde de "fikset" den sa de, det hadde de ikke gjort og morgenenen etter var det samme historie. Burde ha satt den på ett annet verksted allerede da men det gjorde jeg desverre ikke. Nå har den stått hos dem i 5 uker og de har bare gjort tester :S Kan jeg kreve noe avslag fra dem tror dere? Forresten, hold dere langt unna Snapdrive i evje kommune, austagder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva slags bil har du? Så jeg vet hva jeg skal holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Del Skrevet 11. januar 2009 Feilsøking på eldre biler kan ta lang tid, og jobber de ikke på andre biler samtidig så blir det ekstremt dyrt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 11. januar 2009 #4 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ville prøvd. Har vært ute for noe lignende hos et merkeverksted og de var så frekke som bare det, påstod det ene og andre og skyldte på alt mulig og ulike ansatte kom med ulike forklaringer. Husker ikke i farten om vi fikk en hundrings eller 2 i avslag. Men det var jo ikke verdt noe, spesielt når reperasjonen ikke var godt nok gjennomført. Argh, blir sur bare jeg tenker på det! Er glad vi ikke har den bilen lengre. Og de tar ingen hensyn , utrolig irriterende, tilbydde ingen form for erstatning selv om vi var avhengige av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocporn Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 12. januar 2009 *Beklager, skrivefeil.. det var sjekkpunkt kjeden* Det er en nissan 200sx S13. Sviver som ei klokke og null problemer ellers, det er bare det å starte den når den er kald som er problemet, vel vel. Har iallefall sendt en litt krass mail til sjekkpunkt, hvor jeg ber de om å heretter være ærlige og høflige nok til å innrømme om dette vil ta lang tid hos dem. Fisket litt etter rabatt på kommende regning, så vi får se hvor service innstilte de er. Men heretter blir det merkeverksted for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. januar 2009 #6 Del Skrevet 12. januar 2009 Men heretter blir det merkeverksted for min del. Det er dessverre ikke alltid så mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå