Gå til innhold

Erfaringer med biggerbras.com?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.biggerbras.com/

Noen som kjenner til denne butikken? De hadde et ganske så greit utvalg, og ikke så verst priser heller. Portoen er drøy, men jeg har en venninde i US som jeg får ting sendt til, og så sender hun det videre. Tror det blir billigere slik.

Bruker 80D i Norsk størrelse (kjøpt delvis i blinde på kappahl-salg), og passer de rundt passer de i cupen, Men jeg bør få kjøpt slik "ryggforlenger" slik at jeg får brukt de som viser seg å ikke være 80 rundt. Hva bør jeg se etter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Om 80D passer deg i Kappahlstørrelse så er det omtrent garantert ikke den du skal ha.

Jeg var 85D i en BH derifra og den ordentlige størrelsen min viste seg å være 75F. Bruker nå 65G(samme som 32G i Freya og Fantasiemerkene).

Du burde dra på en butikk som selger disse merkene og finne ut hvilken størrelse du egentlig skal ha. Omkretsen under brystene er enkel å måle med målebånd(rund ned til nærmeste 5 cm) men cup-størrelsen er vanskelig å bestemme med mindre man prøver.

Så kan du bestille på nett:) Anbefaler selv bravissimo.com har kjøpt mange BHer i fantastisk kvalitet der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...