Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 jeg har blandingshud, litt ekstra tørr nå i vinter. ikke særlig mye kviser, men noen av og til. trenger et bra produkt for å rense huden, gjerne ikke alt for dyrt, men det er jo verdt det... ha hørt mye bra om vichy. erfaringer? og hvilket produkt burde man velge fra vichy, de har jo mange.. hva bruker dere?? ps, hva kan men gjøre mot kviser på ryggen?
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Selv om du har blandingshud så kan du tåle/ikke tåle helt andre produkter enn en annen med samme hudtype. Jeg har prøvd og feilet i mange år før jeg fant noe som fungerte for min hud. Når det gjelder rens så anbefaler jeg å bruke noe som er skånsomt. Jeg bruker Clarins for sensitive hud, har ogsså god erfaring med dr. brandt sine produkter. Jeg bruker gelcremen fra biotherm for normal/blandingshud, den gir veldig mye fuktighet og er drøy i bruk. Det jeg ville gjort var og skaffet meg forskjellige testere og prøvd meg litt frem. Vichy har små tuber som varer i noen dager, og på parfymerier så lager de testere for deg. Det er bare å prøve seg frem Edit: skaff deg en kroppsbørste og skrubb ryggen med litt peeling 1 gang i uka, ellers med litt mild rensekrem/vann. Er du veldig plaget så finnes det middel du kan smøre på fra apoteket. Endret 11. januar 2009 av Pjukset
Gjest Raptuza Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Anbefalar Avene frå apoteket. Kanskje ikkje dei billegaste, men svært gode, bl.a skal dei fleste kunna tåla desse.
Crianza Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 MD formulations har fine produkter for de fleste hudtyper, også sensitiv hud. Jeg ville absolutt prøvd disse produktene. De koster litt ekstra, men de virker i dybden på dine problemer. MD fås kjøpt hos hudpleier. Og på nettet til en rimeligere penge
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 MD formulations har fine produkter for de fleste hudtyper, også sensitiv hud. Jeg ville absolutt prøvd disse produktene. De koster litt ekstra, men de virker i dybden på dine problemer. MD fås kjøpt hos hudpleier. Og på nettet til en rimeligere penge MD formulations gjorde vondt værre for meg. Alle har forskjellig hud med forskjellige behov, jeg har prøvd og feilet i mange år, men endelig funnet det som funker. Det har gått noen kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå