Gå til innhold

Ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente19_*
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med typen i november 08 etter å ha hatt et to års langt forhold. Grunnen til at det ble slutt var at følelsene mine sakte, men sikkert dabbet av, og det tok en stund før jeg fikk meg til å gjøre det slutt.

Det jeg nå lurer på er hvor lenge jeg "må" vente før jeg får meg ny kjæreste? Jeg har møtt en veldig grei fyr, og vil gjerne se om det er noe mer å hente der, men er redd for å såre eks'en og lurer på hvor lang tid det må gå før det er greit å finne seg en ny?

Takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vente til du føler det er riktig igjen. Eksen din må uansett komme over deg på egenhånd og det kan ta alt fra noen uker til flere år. Du kan ikke vente på ham, men du kan ta hensyn og ikke ta med ny kjæreste på samme fester som eksen er på eller liknende.

Når jeg gikk fra det første ordentlige forholdet mitt (også to år) så ventet jeg ca. 3 måneder før jeg offisielt ble sammen med en ny en. Det tok enda halvannet år før eksen min sluttet å føle at dette var sårt, og i mellomtiden hadde jeg "dumpet" gutten fra det andre forholdet. Så mens jeg hadde to ekser som jeg faktisk ikke ønsket å såre så begynte jeg å se meg om etter mannen i mitt liv.

Så, gjør det magefølelsen din forteller deg, men la eksen din komme over deg på egenhånd. Så får du bare spare han for de værste konfrontasjonene så godt det lar seg gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...