Maxine Grey Skrevet 30. juni 2003 #41 Del Skrevet 30. juni 2003 "Sisters" i reprise? Hvor er fjernkontrollen? (Hurra, jeg har fri fra jobb til 14. august!) "Hverdagsliv" - Jeg så nesten hver eneste episode "Akutten" - er favoritten - elsker blod og gørr! "Friends" "Amy" "Cheers" er savnet. "Tornefuglene" en god gammel en med Rachel Ward og Richard Chamberlain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 3. juli 2003 #42 Del Skrevet 3. juli 2003 Dawsons Creek - litt pinlig ettersom jeg er 26 år, men er avhengig og har sett samtlige episoder som har gått på Tv (og det er over 100). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. juli 2003 #43 Del Skrevet 4. juli 2003 Akkurat nå er det bare the Simpsons og Buffy jeg må ha med meg. Ellers gløtte litt på Charmed og MadTV (har sett de episodene som går nå litt for mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 5. juli 2003 #44 Del Skrevet 5. juli 2003 Mine favoritt serier er: 24 (må vente til sesong 3 begynner, her er både sesong 1 og 2 ferdig ) Home & Away :oops: (vært hekta siden først på 90 tallet) CSI CSI Miami Friends Stingers/Politiagentene Sex and the City Charmed Den tredje vakten City of Angels Kar for sin kilt NYPD Blue Akutten Noen av seriene blir ikke vist i sommer ferien, så jeg gleder meg til de begynner på igjen til høsten. Sesong 2 av 24 er kjempe bra, den er akkurat ferdig her. Og både jeg og min samboer har sittet klistret til skjermen, hver uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 10. juli 2003 #45 Del Skrevet 10. juli 2003 Star trek. Star Trek har odlet 5 serier. Jeg er ikke så glad i den opprinnelige. Men "Star trek - the next generation" (helt konge....jeg blir som et lite barn) "Star trek - deep space nine" "Star trek - Voyager" "Star trek - Enterprise" Er veldig glad, også, i Red Dwarf, som er en genial parodi på Star Trek. Farscape er også kul. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 10. juli 2003 #46 Del Skrevet 10. juli 2003 Er det bare meg som ser på Felilcity her? Av det som går om sommeren er det absolutt noe av det bedre. Litt lei av repriser nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 10. juli 2003 #47 Del Skrevet 10. juli 2003 -Er det bare vi som ser på "Full House"-(under same tak)- ok, amerikansk og gyselig perfekt, men de er nå søte,da. -Savner også Cheers,Sisters og Bundy. -Ser Seinfeldt,Raymond,Nanny og Absolutt Fabelaktig. Liker ikke blod og gørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #48 Del Skrevet 10. juli 2003 Min er helt klart EastEnders. Yes, baby!!! TGF BBC Prime!!!! På 'Kvitt eller Dobbelt' nivå.... *bukker* *..he..ehY!!... ...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #49 Del Skrevet 10. juli 2003 Ellers ser jeg på: -Discovery Channel : stoff om universet, mennesker, atomfysikk, historie og 'General Crime Night Stuff'... -Bottom! (utrolig bra!) -Shooting Stars (Med Vic og Bob) -Nytt på nytt (når det var på luften da...nå har de visst sommerferie) -Raymond -Fraiser -Murder in Mind *tenker videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. juli 2003 #50 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg er nok en liten TV-slave, men det er ikke så mye jeg må ha med meg... Følger litt med på sånne "reality-serien" når det går, men det jeg må ha med meg er: -Friends -Muldvarpen (når det går) I tillegg har jeg begynt å se litt på Sex og singelliv, og det er ganske morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 11. juli 2003 #51 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kan jo liste opp mine favoritter jeg også da... - Eastenders - Gilmore Girls - NYPD Blue (men det sendes ikke lenger) - CSI (liker å se obduksjoner + +) - Sex og Singlelliv - Friends (før Monica og Chandler giftet seg) ....ellers kommer jeg ikke på noe mer jeg følger med på veldig intenst (utenom fotball da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #52 Del Skrevet 11. juli 2003 Judging Amy og Åndenes makt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå