Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #21 Del Skrevet 25. juni 2003 Enig med du. Hun får alltid spille tøffe damer. Teddy var selvfølgelig søster-favoritten. MIN OGSÅ! Ble kjempelei meg da den sluttet å gå. We want more, we want more Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juni 2003 #22 Del Skrevet 25. juni 2003 - Seinfeld (inger over, ingen ved siden!) - Simpsons - Sex og Singelliv - Friends Pluss en hel del andre som Just shoot me, Caroline in the City osv. Ser heldigvis mye mindre på tv nå enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #23 Del Skrevet 25. juni 2003 Enig med du. Hun får alltid spille tøffe damer. Teddy var selvfølgelig søster-favoritten. Jenter da... sett på TVNorge NÅ, så får dere en reprise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 ... kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å huske å logge seg på... :x Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 25. juni 2003 #25 Del Skrevet 25. juni 2003 Jenter da... sett på TVNorge NÅ, så får dere en reprise! Litt vanskelig siden jeg er på jobb Litt vondt i hodet mitt kanskje... må kanskje hjem i full fart kanskje... Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #26 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, DET kan være et problem... Men har du fri en dag, så går episodene på TVN klokka 12.50 hver eneste dag. Visste ikke om det før Tusenfryd tipset meg jeg. *takker Tusenfryd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2003 #27 Del Skrevet 25. juni 2003 *Nanny *Sex and the City *Absolutely Fabulous *CSI (både original og Miami) *My Family (NRK1 på lørdager - britisk) Og selvfølgelig... * Simpsons Er visst litt av en tv-slave ser jeg nå... :oops: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 25. juni 2003 #28 Del Skrevet 25. juni 2003 Mine favoritter: * CSI * 24 * Venner for livet * Alle elsker Raymond * Judging Amy * Kongen av Queens * The District Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 25. juni 2003 #29 Del Skrevet 25. juni 2003 Oiii...glemte "Absolutt Fabelaktig".....råmorsomt...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 25. juni 2003 #30 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg ser på: - Akutten (pluss div. andre sykehusserier) - Friends - Judging Amy - mange som jeg ikke husker og - GULLARS!! (Beste barnetv i verden! ) Gleder meg til jeg får kabel tv på hybelen, jeg :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. juni 2003 #31 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har mange favoritter jeg, men noen av dem er; Friends Nanny Hotel Cæsar Sex and the city Simpsons Seinfeld Bundy DouL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #32 Del Skrevet 28. juni 2003 Mine favoritt TV-serier er: -Friends -Sex and the city -Kalde føtter -Våre små hemmeligheter -Six feet under -The Office -Alias -Coupling -That 70s show -Freaks and geeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #33 Del Skrevet 28. juni 2003 Ting jeg liker å se men ikke alltid får med meg er Akutten Charmed Judging Amy Buffy Xena (pokkers tull at de skulle slutte med det og bare sende midt på natta!) Simpson Frasier Friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. juni 2003 #34 Del Skrevet 29. juni 2003 Ungkarskvinnen (og sikkert Ungkaren 3, som begynner neste mandag) 24 Glamour (en gang iblandt) Judging Amy Friends Forandring fryder City of Angels Frasier (nye episoder) Alle elsker Raymond Providence (av og til) Vetrinærene i praksis (av og til) Nigellas kjøkken Hvilket liv Tjuvar til tjeneste (når jeg husker det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 29. juni 2003 #35 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg ser på: - Sex and the city - Friends - Ungkarskvinnen - Simpsons - Smallvil - Hus til salgs - Gilmore Girls - Baby Bob - Nanny Ikke alltid jeg får med meg alle. Men jeg prøver og få sett de fleste.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #36 Del Skrevet 29. juni 2003 Ser ikke så mye på tv, men har absolutt mine favoritter (som jeg desvrere ofte går glipp av). eks *Hus til salgs (og alle andre hus&hjem serier, eks forandring fryder, m.m.) * Frasier *kalde føtter (noe av det bedre)! * MAD TV !!! * Judging Amy (?) * Friends (? Er litt lei av både Friends og Judging Amy..) * også ser jeg Hotel Sesar i perioder :oops: Det er råpinlig :oops: men det går akkurat på det tidspunktet jeg har behov for å synke ned i sofaen og g l a n e ... :oops: * Diverse matprogram: Nigella, Jamie (selv om han er *urk*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 30. juni 2003 #37 Del Skrevet 30. juni 2003 Hmmm...ingen har nevt den beste såpe serien over alle, min favoritt nr.1 Days of our lives, eller DOOL som det er på "fagspråket", er verdens eldste såpeopera, har gått sammengengende 36 år (og noen av skuespillerene har vært med fra starten...)!!! Faren til Jenifet Aniston er med (men han har ligget i koma en stund, men nå ser han ut til å våkne) Kan ikke skjønne at ikke flere her på KG digger den serien. Også var det en svensk serie som var genilal "en annen verden", men den går desverre ikke lenger... Ingen som liker den heller, sukk. Begynner å skjønne hvorfor alle mobber meg når vi snakker om tv.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 30. juni 2003 #38 Del Skrevet 30. juni 2003 * Friends er jo gøy da, men begynner bli kjedelig. * Savner gode gamle Cheers. * NYPD Blue. Kongebra. * CSI, helt ok underholdning. * FUTURAMA! Simpson er også ok, men Futurama er viktigere! men beste tv'serie noensinne er HBO's Band Of Brothers. Jeg kan ikke få lovprist den nok, det er en helt fantastisk fortelling fra den groteske verden fra D-dagen og de to årene det tok for å frigjøre Europa. Aldri før har en tv eller filmproduksjon rørt meg så voldsomt, det gjør noen ganger vondt å tenke på at dette er sanne historier fra ekte mennesker - som på den tiden gjerne var yngre enn meg. Det blir ikke bedre av at du i begynnelsen får intervju med de som er igjen, kjøper du DVD'samlingen så får du en times intervju med dem alle og bilder fra sammenkomstene deres i nåtid. Jeg anbefaler den på det definitivt sterkeste, det er rett og slett det perfekte tillegg for historiebøkene. Disse menneskene var virkelige helter, ikke noe kjip Hollywoodgjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. juni 2003 #39 Del Skrevet 30. juni 2003 Sex and the city Friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #40 Del Skrevet 30. juni 2003 Mitt tidsfordriv: Friends!!! Kongen av Queens Alle elsker Raymond Sex in the city Juding Amy Hus til salgs Forandring fryder Coupling Serier som har gått før: Son of the beach En annen verden Seinfeld 71 grader nord Smallville Passions Jack & Jill -Savner d!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå