Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Hva er din favoritt tv-serie? Har du kanskje flere som du følger med på? Mine er: Alias 24 Kongen av Queens Oprah Winfrey Show :oops: Sex and the City Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Vi vet vel begge hva min favorittserie er, Janna, men der er det jo full tørke for tiden. Håper Gilmorejentene er tilbake til høsten. Samt selvfølgelig Friends og SATC. I mellomtiden trøster jeg meg med Amy gamle Charmed (har ikke oppdaget den serien ordentlig før nå, så nå kan jeg glede meg i min hjemmetilværelse med nye episoder hver dag :D ) Kongen av Queens delvis, liker ikke forviklingsepisoder hvor ingen sier ting rett ut, og det har det vært mye av der i det siste. Men faren er helt fantastisk! Var hekta på Once and again, men den er også slutt :cry: Er ellers sucker for ordentligreality, av typen Campingliv Yndlingsserien gjennom alle tider er Northern Exposure (Det gode liv i Alaska). Der skjedde det aldri noe dramatisk, det var det som var så morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har blitt hekta på agentserier. Elsker Alias og har virkelig fått sansen for 24 sesong 2 (fikk ikke sett sesong 1, men skjønner jo nå at jeg MÅ skaffe alle episodene). Ellers liker jeg Friends da. Udødelig. Og Alle elsker Raymond. For å oppsummere: - Alias - 24 - Friends - Alle elsker Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Judging Amy er min favoritt! Den har det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 Absolutt fabelaktig Politiagentene 24 Kalde føtter Alle elsker Raymond Kongen av Queens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 -kongen av queens -alle elsker raymond -home and away( :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. juni 2003 #7 Del Skrevet 24. juni 2003 CSI er favoritten her for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg vet ikke om jeg tør å inrømme det,men jeg følger med på "Glamour" :oops: :oops: Det har jeg gjort i mange år,tror jeg bare gikk glipp av de første 100 episodene.. -Men til mitt forsvar så følger jeg ikke med på NOEN andre serier da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 CSI Judging Amy Charmed Winslow High Friends Akutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 24 Alias Judging Amy Friends Dessuten venter jeg på nye episoder av Kalde føtter (selv om jeg så siste nå i kveld på TV4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 24. juni 2003 #11 Del Skrevet 24. juni 2003 1. The West Wing 2. The Shield 3. Band of Brothers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 25. juni 2003 #12 Del Skrevet 25. juni 2003 - friends - sex og singleliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. juni 2003 #13 Del Skrevet 25. juni 2003 -Sex og Singelliv -Kongen av Queens -Advokatene (NRK) -Den australske med de ungdomene som er: skaphomo, skuespiller/lege/forfatter/evig optimist/bartender/snekker?. Gikk seint i går kveld på NRK. - Kalde føtter. (siste episode på TV4 i går) Ellers er jeg glad i australske serier. De er spennende, og uten alt det flåsete greiene Hollywood slenger på som ekstra "bonus". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 25. juni 2003 #14 Del Skrevet 25. juni 2003 Friends og Providence! Gjett om jeg gleder meg til i kveld :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 25. juni 2003 #15 Del Skrevet 25. juni 2003 Mine favoritter, rangert: Friends ER Sex og Singelliv Kongen av Queens Judging Amy Strong Medicin Once & Again Sisters var en megafavoritt da det gikk - snufs - Liker Sela Ward (jfr. Once & Again) Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 25. juni 2003 #16 Del Skrevet 25. juni 2003 ... glemte Kalde føtter.. Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 25. juni 2003 #17 Del Skrevet 25. juni 2003 CSI er min absolutte favoritt! For de av dere som ikke har fått det med dere - prøv det!! Veldig bra! Ellers liker jeg Friends, Alle elsker Raymond og Kongen av Queens. Kalde føtter og Sex og Singelliv. Også er jeg overrasket over at ingen av dere sier Simpsons? Det er jo morsomt, da!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. juni 2003 #18 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg liker: * Friends * Judging Amy * Sex og singelliv * Alle elsker Raymond * Home and Away * Høyesterett (den på TV2 om fredagen nå...) Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juni 2003 #19 Del Skrevet 25. juni 2003 Sisters var en megafavoritt da det gikk - snufs - Liker Sela Ward (jfr. Once & Again) Enig med du. Hun får alltid spille tøffe damer. Teddy var selvfølgelig søster-favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. juni 2003 #20 Del Skrevet 25. juni 2003 Mine favorittserier er Sex and the City ( kjøpt alle sesongene på dvd nå.. :D ) Alle elsker Raymond ( hehe, får ikke nok av den tosken.. ) Kongen av Queens Akutten RPA- på Reality TV Alt av dokumentarer Den tredje vakten, kjempe god serie på nrk på fredager CSI- den gamle var bedre enn den nye som er begynt Simpsons er "get amused" tv Nytt på Nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå