Gjest Rara Skrevet 11. januar 2009 #1 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! trenger noen råd eller noe fra noen som har vært borti dette før, eller er der nå.. litt uvant.. Ble singel for ca 2 uker siden. Jeg ble dumpet av kjæresten etter ca et år. Nå knuller jeg med en kompis, og vi har fantastisk sex. Plutselig fortalte han(han jeg knuller) at han ikke vil ha noen forpliktelser, og det er jo greit det, men det er noe i meg som misliker det, selv om det er til fordel for meg selv at jeg ikke trenger å tenke over hans følelser for meg.. for det er jo ingen. men er det greit å kose seg litt sånn.. uff, nesten så jeg bare trenger en bekreftelse på det. jeg digger sexen.. burde jeg ikke bare se veldig lett på dette og fortsette.. jeg vil jo fortsette men det er uvant.. hmm.. Og en annen ting, hva skal man kreve av en pule venn? ikke noe? er litt forvirret over det hele.. noen som kan fortelle litt om sitt eget forhold til en pulevenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Helene* Skrevet 11. januar 2009 #2 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! trenger noen råd eller noe fra noen som har vært borti dette før, eller er der nå.. litt uvant.. Ble singel for ca 2 uker siden. Jeg ble dumpet av kjæresten etter ca et år. Nå knuller jeg med en kompis, og vi har fantastisk sex. Plutselig fortalte han(han jeg knuller) at han ikke vil ha noen forpliktelser, og det er jo greit det, men det er noe i meg som misliker det, selv om det er til fordel for meg selv at jeg ikke trenger å tenke over hans følelser for meg.. for det er jo ingen. men er det greit å kose seg litt sånn.. uff, nesten så jeg bare trenger en bekreftelse på det. jeg digger sexen.. burde jeg ikke bare se veldig lett på dette og fortsette.. jeg vil jo fortsette men det er uvant.. hmm.. Og en annen ting, hva skal man kreve av en pule venn? ikke noe? er litt forvirret over det hele.. noen som kan fortelle litt om sitt eget forhold til en pulevenn? Du skal gjøre det som føles riktig for deg, - det er det eneste som er viktig etter mitt syn. Kan du leve med at det er uforpliktende, er det jo bare å stå på, hva andre mener - vel de trenger ikke involveres eller informeres, eller? Bare pass deg for snikende følelser, - som fort kan komme når man er intim, de kan skape mye vondt i ettertid. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Del Skrevet 11. januar 2009 Eneste pulevennen jeg har hatt er X-en. Vi har ganske klare grenser. Ingen av oss er "bundet" til den andre, men når det kommer andre inn i bildet skal det være full åpenhet ovenfor alle. Både oss imellom, og den nye personen. Dette både for å holde det ryddigest mulig med tanke på følelser, men ikke minst pga faren for sykdommer. Kondomer beskytter ikke 100 %, og siden vi vet vi begge er "rene" for alt, inkludert HPV, så er dette et valg vi må ta hver for oss og ikke på vegne av den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R@punzel Skrevet 11. januar 2009 #4 Del Skrevet 11. januar 2009 Du kan ikke kreve noe, men du kan komme med ønsker, så ser du jo hva motparten syns om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 11. januar 2009 #5 Del Skrevet 11. januar 2009 Min FB har jeg et greit forhold til. Vi kan treffes uten å ha sex (heller sjeldent) bare for å se film eller snakke. Utenfor senga oppførerer vi oss som helt normale venner, ikke nødvendigvis megagode venner men vi har en normal og høfflig tone og ingen i omgangskretsen vår eller folk utenfor generellt aner noe om hva vi driver med. Vi koser aldri med mindere det er før eller rett etter sex. Jeg synes det er en grei ordning. Det du kan kreve (mener jeg) er at han tester seg og at han sier ifra om det kommer noen andre inn i bildet. Ellers så lager vel alle pulevenner sine egne "regler" som de trives med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DAJMI Skrevet 12. januar 2009 #6 Del Skrevet 12. januar 2009 For din egen del bør dere snakke sammen å vite at dere er på samme side i forhold til hva dere "forventer" av herandre. Snikende følelser kan komme. Det er helt greit å ha flere enn en men da må det være helt uten forpliktelser! og man må være voksen og ta ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 12. januar 2009 #7 Del Skrevet 12. januar 2009 Ingen krav igrunnen.. Passe på seg selv følelsesmessig.. Beskytte seg selv (kondom) da du ikke vet hvilke andre steder han dypper løken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå