Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilke farger man bør velge på rougen når man har litt rødlig hud(litt sprengte blodkar i kinnene)? Synes rosa rouge bare fremhever dette og liker dessuten ikke rosafarge, noen tips eller råd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvilke farger man bør velge på rougen når man har litt rødlig hud(litt sprengte blodkar i kinnene)? Synes rosa rouge bare fremhever dette og liker dessuten ikke rosafarge, noen tips eller råd?:)

jeg har samme problemet og bare tar foundation først å så rouge;)

fersken farget er veldig fint for det framhever ikke blodkarene;)

Skrevet

tusen takk for svar:) jeg har tenkt på at de fleste andre farger enn rosa sikkert passer bedre, men hvordan blir det for eksempel med en rødfarget rouge-noen som bruker det?

Skrevet
tusen takk for svar:) jeg har tenkt på at de fleste andre farger enn rosa sikkert passer bedre, men hvordan blir det for eksempel med en rødfarget rouge-noen som bruker det?

jeg får ikke fram blodkarene fordi jeg bruker ekstra mye foundation der ( jeg har mest helt ytterst av ansiktet. har mye forskjellige rouge uansett :fnise:

de som har røde kinn skal helst bruke en som går i brunfarger:) lærte på sminkekurs. så rougen min er mer fersken/brunlig om jeg skal si det.

Maxfactor har nydelige rouge

Skrevet

Jeg bruker ferksen farget. Den syns jeg går i ett med min røde hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...