Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Her om dagen kom vi til å snakke om en av kjærestens eks damer.. Jeg visste fra før at de hadde hatt sex. Kom til å spørre hvor lenge de hadde vært med hverandre.. han svarte 1-2 uker... Jeg fikk sjokk. Å ha sex med noen i løpet av et 2ukers langt forhold kunne aldri falt meg inn. Jeg sliter litt med på en måte å akseptere det... Synes det virker så useriøst.. liksom bare for sexens skyld.. Vet han har hatt et par andre lignende forhold også som var kortvarige, men vet ikke helt lengden. Ble så paff.. men jeg bør kanskje ikke tenke for mye over det? Hva syns dere? Må innrømme jeg har tenkt masse på det i det siste........ og det gjør litt vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labboline Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Ikke tenk på det... Fortid er fortid, og det han har med deg har ingenting med tidligere forhold å gjøre. Det finnes nok av villige damer, og nok av menn som sier ja, lengden på forholdet har ikke alltid så mye å si. Det som er viktig er jo hva dere to har sammen og hvordan dere legger opp samlivet. Ikke hva han har gjort tidligere. Lykke til :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 Sjokkert? Slik er livet. Noen er slik, mens andre er sånn. dette gjelder både yngre og de noe eldre. Dette er noe du ikke har noe med, hans fortid. Alle har en fortid. Tror de fleste forhold ikke snakker om sine tidligere sexpartnere. Hadde du spurt mere haddde du sikkert fått enda mere sjokk, så ikke plag deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 De var nå iallefall sammen og det sier iallefall at de ikke kun gikk etter sex.. For hvis begge var av samme oppfatning om at det kun gjaldt sex, så hadde hele vitsen om et forhold vært borte! Ellers så synes jeg at du skal se bort i fra dette.... Fokuser på det dere har sammen og hvis dere ikke hadde sex med det første,så synes jeg det er bevis i seg selv.... Det ville vært trist for deg om han ikke kunne akseptere noe fra fortiden din for eksempel!? Du vet at du ikke kunne gjort noe med det og vet selv at kanskje den situasjonen fikk deg til å endre syn på noe... Slik kanskje han gjorde da det ble slutt mellom han og eksen og fant ut med deg at det er verdt ventingen når det kommer til sex :blunke: Selv ventet jeg 2 måneder med min samboer før vi tok det store steget og fikk forholdet på et annet nivå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå