taliee Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hei! Jeg har gått på p-pillen i over 4 år, og har ofte hoppet over mensen ved å unngå å ta placebo pillene, men bare å begynne på nytt brett. Men da jeg først har orket å "få" mensen, så har jeg fått den ganske snart da jeg har tatt placebo pillen. Men nå når jeg tenkte å ha mensen igjen, kom den ikke.. Det har gått ca 2 1/2 uke nå, nå går jeg ikke på noe.. Jeg og samboeren min har sex hver dag, og det har vi også hatt siste året, nå lurer jeg på om det er sjanse for at jeg kan være gravid? Jeg tok en test forrige uke som var negativ, men kan det fortsatt være sjangse, da jeg kanskje tok testen for snart? Bare lurer. Begynte på p-pillen idag igjen, da vi egentlig ikke har planlagt å bli gravide enda. Selv om det hadde vært kjekt
Synne-Marie Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hei Hva kan jeg si, dersom dere har hatt ubeskyttet sex er det selvfølgelig en sjanse for at du har blitt gravid. Du får nesten bare ta en test til Lykke til (Forresten, hvis det hadde vært meg, hadde jeg vurdert å vente til neste mens før jeg begynte på ppiller igjen og heller brukt alternativ prevansjon.)
lavendel28år Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Det er jo bare å ta en test på nytt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå