Charmie Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Er 9+1 på vei, og har de siste par dagene hatt jevn murring i magen. Har hørt at en får strekkvondt når livmora strekker seg, men er det så konstant? Har kjent litt før, omtrent som svakt "hold", men i går og dag har jeg hatt jevn mensmurring. Har ingen tegn til blødninger, eller ellers at noe skulle være galt, er bare vannvittig trøtt... Noen som har gjort lignende erfaringer??
Silfen Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Det er vanlig med mensmurringer gjennom deler av svangerskapet. Livmorbåndene strekker seg, dette kan oppfattes som murring eller hold. Blir du enda mer usikker, kontakt lege/jordmor.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Jeg hadde også "strekksmerter" da jeg var ca like langt på vei som du. Husker jeg hadde noen dager hvor det var veldig intenst, kjennte det liksom hele tiden. Jeg var livredd det var menssmerter, men legen beroligget meg med at det var heeelt normalt og at jeg ikke trengte å bekymre meg. Dette forsvant helt etter noen uker, og siden har jeg ikke kjennt noe
Gjest Charmie ikke innlogget Skrevet 25. juni 2003 #4 Skrevet 25. juni 2003 Tusen takk til siste gjest - det kjente jeg meg igjen i! Er bedre i dag - sov 2 1/2 time i går ettermiddag og normalt i natt igjen - har en mistanke om at det kan være litt stressrelatert?! Skal til legen på fredag, i disse "før-ferietider" kan jeg nok bare drømme om å få time noe før, med mindre jeg må på legevakten og så redd er jeg ikke...
fruenge Skrevet 25. juni 2003 #5 Skrevet 25. juni 2003 Hei Jeg har også kjent slike strekk smerter gjennom perioder av svangerskapet. Er i dag 19+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå