Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. januar 2009 #1 Del Skrevet 10. januar 2009 Pupillene mine er nesten konstant forstørrede. Også når jeg oppholder meg i et lyst rom eller ute. Tror det er en bivirkning av noen medisiner jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Del Skrevet 10. januar 2009 Ts her: Det jeg skulle spørre om var: Er dette noe folk legger merke til? Ser det rart ut? Ser man dopa ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #3 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke med mindre det er ekstremt eller jeg ser etter det. Men du bør kanskje få med deg en lapp av et eller annet slag i tilfelle du havner hos noen vektere el som er overivire i tjenesten. (Jeg endte opp med solbriller permanent, men det var i hovedsak for å skåne øynene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 10. januar 2009 #4 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg legger merke til det hvis noen har ekstremt store pupiller. Eller ekstremt små. -men det er bare fordi vi har proteinintoleranse. Inntak av gluten eller melk kan også gi slike reaksjoner da, så når jeg ser "unormale" pupiller, tenker jeg først på matintoleranse. Jeg ville ikke tenkt på at du var dopa med mindre du oppførte deg som om du var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 10. januar 2009 #5 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg legger merke til det hvis noen har ekstremt store pupiller. Eller ekstremt små. -men det er bare fordi vi har proteinintoleranse. Inntak av gluten eller melk kan også gi slike reaksjoner da, så når jeg ser "unormale" pupiller, tenker jeg først på matintoleranse. Jeg ville ikke tenkt på at du var dopa med mindre du oppførte deg som om du var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 11. januar 2009 #6 Del Skrevet 11. januar 2009 Nei, folk legger ikke merke til det. Folk flest møter aldri blikket ditt i det hele tatt, så de vil nok ikke se det. Og for at noen skal tenke dop må det som regel andre symptomer til også, som stirrende blikk, nervøs adferd osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #7 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har i hvert fall ikke fått noen kommentarer noen gang, og jeg har alltid én stor pupulle (og den andre er normal). Jo, fikk forresten noen skremte blikk en gang jeg hadde vært utsatt for en ulykke og de var redde for at jeg hadde forhøyet intrakranielt trykk. Og det er den eneste gangen, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå