Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg blir veldig lett rørt, får tårer i øynene. Dette skjer når jeg er lei meg og kan glad.. Tenker på mitt fremtidige bryllup.. som skal være neste sommer.. Kommer til å bli så rørt... og få tårer og gråte.. Hvordan har det vært i ditt bryllup? Ble du rørt, og var det "ubehagelig" å gråte en skvett som brud liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har ikke giftet meg enda, men jeg vet at når dagen kommer vil jeg være troende til å stortute av bare glede Kommer til å tulle et lommetørkle omkring blomsterbuketten jeg, så har jeg lommetørklet parat når jeg trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 ....kommer til å tute så snørr og tårer renner i strie strømmer! Burde egentlig holde meg laaangt unna kameralinser etterpå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Det var vel den dagen sålangt i mitt liv hvor jeg har tørket flest tårer :D Det starta på tur opp kirkegulvet og bare fortsatte utover dagen og kvelden.... Brydde meg ikke om at andre så det. Det er lov å bli rørt i bryllup- tilogmed for menn.. Så tørk tårene dine du når dagen kommer og nyt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er mer lettrørt enn noen annen og jeg "fryktet" hvordan det skulle gå på dagen vår, men det gikk overraskende fint. Jada, jeg gråt opp kirkegulvet, jeg gråt under hele vielsen og jeg gråt under middagen. Men flaut var det selvsagt ikke, folk synes dette er flott på en sånn dag. Det viser at man har følelser! Men allikevel gikk det altså bedre enn forventet og jeg klarte å gjennomføre talen min uten for mange tårer! Forøvrig var det mannen min som overrasket meg mest. Han gråter "aldri", men han gråt da jeg kom opp kirkegulvet og han måtte avbryte talen sin fordi han ble så rørt at han ikke klarte å fullføre den. Det var en utrolig opplevelse det og jeg går ut i fra at alle fremtidige brudgommer også setter pris på at vi bruder viser at vi blir rørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. juni 2003 #6 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg fryktet også at jeg skulle gråte, men det gjorde jeg faktisk ikke. Kjempet med tårene noen ganger, men det ble med et par snufs.. Men jeg må jo ha sett ut som en smilesmurf, klarte ikke å jekke ned smilet i det hele tatt :D Tror ikke det er noen som vil reagere på at du gråter, det er jo en utrolig stor dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toflus Skrevet 25. juni 2003 #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg gråter bare jeg hører sangene vi skal ha jeg.... :-? Lurer på hva som skjer når den store dagen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg var også redd for at jeg skulle gråte store deler av dagen, for jeg storgråter alltid i bryllup, men jeg var overraskende rolig når det kom til stykket. Men som det sies her - tårer spiller ingen rolle på en slik dag - det er jo gledestårer! Mannen min hadde også store problemer under talen sin - og det gjorde det ekstra spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Det er helt flott å gråte i bryllup! Jeg gråter også, som toflus, bare jeg hører sangene vi skal ha (særlig én!), jeg gråt under samtalen med presten, jeg kommer til å gråte hele dagen. Heldigvis er jeg ikke alene om å være lettrørt - jeg får følge av min mor, min svigermor, alle bestemødre og trolig en del tanter, min forlover og, vil jeg tro, min forlovede. Det eneste jeg synes er ugreit med å grine masse, er at jeg blir veldig hoven og rød i ansiktet av det. Satser på å smile og le en masse innimellom slik at hevelsen dempes raskere. :D Så bare gråt - det er helt normalt og nesten forventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg blir også veldig lett rørt. Særlig i bryllup. Kommer nok til å gråte så fælt at jeg hikster. Har gjort det i bryllup før. Men det tar jeg med knusende ro. Det er sånn jeg er, og ingenting å skamme seg over. På Radio 1 på morgenen idag sa de noe morsomt. Forskjellen på mann og kvinne i et bryllup. Vi gråter først og drikker oss fulle etterpå. Gutta blir fulle først og gråter etterpå... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #11 Del Skrevet 25. juni 2003 Tenker også på det med å bli hoven og rød i ansiktet... sminken osv.. Litt stress.. Men som sagt, det er bare gledestårer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. juni 2003 #12 Del Skrevet 25. juni 2003 Når jeg gråter i "fremmede" sitt bryllup så må det vel skje et under at jeg ikke gråter i mitt eget. Er mest spent på om mascaraen holder.... Må si meg enig i at det er lov å gråte, det er jo en følelsesladet dag, men heldigvis en gledens dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 25. juni 2003 #13 Del Skrevet 25. juni 2003 Er mest spent på om mascaraen holder.... Anbefaler Kanebo 38°. Den er suveren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. juni 2003 #14 Del Skrevet 25. juni 2003 Anbefaler Kanebo 38°. Den er suveren!!! Men jeg skal jo sminke meg hos frisøren, de fisker vel sminke da. Legger det i deres hender og håper de har noe godt som sitter... Ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMMA2 Skrevet 25. juni 2003 #15 Del Skrevet 25. juni 2003 Mascara må du ta med selv. Det og leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. juni 2003 #16 Del Skrevet 25. juni 2003 Men jeg skal jo sminke meg hos frisøren, de fisker vel sminke da. Legger det i deres hender og håper de har noe godt som sitter... Ellers takk! Det kan være lurt å ta med mascara og leppestift selv ja, spesielt leppestift. Jeg tok også med mascara til frisøren for da visste jeg at jeg fikk en mascara som sitter ordentlig. God investering var det også, for denne kan jo brukes til andre anledninger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå