Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har et par dongeribukser/jeans som jeg liker fasongen på, men ikke vasken (fargen)... Er d noen som har en god idè om hvordan jeg kan vaske dem slik at de ser litt slitt ut? Litt kuulere look.. De er i utg.pkt ganske lys, men ikke HELT lys. På forhånd tusen takk <3 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Del Skrevet 16. januar 2009 Absolutt INGEN som vet altså??? :-o :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 16. januar 2009 #3 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) jeg vet at man pleide å vaske i maskin jeans sammen med småstein før i tiden, men om det var for å få en lysere look eller at de skulle bli riftet litt opp vet jeg ikke.. btw, finnes det ikke blekemidler til klær da? Endret 16. januar 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 16. januar 2009 #4 Del Skrevet 16. januar 2009 jeg vet at man pleide å vaske i maskin jeans sammen med småstein før i tiden, men om det var for å få en lysere look eller at de skulle bli riftet litt opp vet jeg ikke.. btw, finnes det ikke blekemidler til klær da? du kan farge klærne jo. tror du får kjøpt på visse matbutikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 16. januar 2009 #5 Del Skrevet 16. januar 2009 Farge til klær fås på Clas Ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 17. januar 2009 #6 Del Skrevet 17. januar 2009 Farge til klær fås på Clas Ohlson. men her er det vel mer snakk om bleking da.. finnes det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. januar 2009 #7 Del Skrevet 17. januar 2009 men her er det vel mer snakk om bleking da.. finnes det også? Det vet jeg ikke. Har bare registrert at de har farge når jeg har gått forbi hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå