Gjest Tinapina Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Veldig teit spørsmål, men jeg bare lurer på hva som er vanlig i de norske hjem. Jeg vasker gulvet omtrent tre-fire ganger i uka (kremt.... året...) Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Vi vasker gulvene heller sjelden. Bruker støvsuger og tar moppen fatt når det er behov for det. Kan godt gå 2-3 mnd mellom hver gang i stua, på kjøkken og spiseplass noe oftere. Gulvet på badet vaskes en gang per uke, der føler jeg det må vann til for å få det rent. Lever etter prinsippet om at tørr rengjøring er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Girl 15 Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 Vasker gulvet hjemme en gang i uka og for 200 kr. pr gang! Så er i huset er det alltid rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Støvsuger gjør vi ofte, men har en mopp stående som det blir sveipet med ganske ofte. Nå på sommeren er det mye tråkk av barbente bein ol. kjøkkenet blir tatt nesten hver dag. stua en gang i uka. Badet blir tatt ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 GIRl Hva får du for å tarommet ditt og vaske dine klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Ca 1 g i mnd.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 24. juni 2003 #7 Del Skrevet 24. juni 2003 Vårt gulv skal helst ikke vaskes for ofte, for det er oljet. Bruker helst støvsugeren i stua, blir vasket ca 2 ganger i mnd. Kjøkkengulvet MÅ vaskest oftere, har tre små barn, gjør det minimum en gang for uka, helst oftere. Gulvene på soverom og i gangen utenfor blir det vasket svært sjelden, noen ganger i året, men der blir det heller aldri sølt noe eller tråkket med skitne sko. Badegulvet vasker jeg minst en gang for uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg vasker gulvet omtrent tre-fire ganger i uka (kremt.... året...) Hmm kremt kremt jeg også....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 Vårt gulv skal helst ikke vaskes for ofte' date=' for det er oljet. [/quote'] Hvor får man tak i sånn oljet gulv sa du?! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg er nok skyldig noen omganger med langkosten,for å si det sånn... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 24. juni 2003 #11 Del Skrevet 24. juni 2003 He he... Faktisk er det furugulv, som er oljet med treolje (kjøpt på fargehandel). Vi valgte å olje gulvet istedenfor å lakke det, syntes det var finere. Gulvet skal helst ikke vaskest for ofte, da man tar bort fettstoffet og det blir fort slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 25. juni 2003 #12 Del Skrevet 25. juni 2003 Bruker tørrkluter og Swiffer/Jiffer gulvet i stua/kjøkkenet noen ganger i uka når det er smulete/ruskete. Moppevasker ca. hver 14. dag når det er for mange flekker. Soverommet Swiffes ca. hver 14. dag, moppevaskes ca. hver 2. mnd. Baderomsgulvet vaskes hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 25. juni 2003 #13 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei. I starten så vasket jeg alle gulv en gang i uka, men det har skildd litt ut ..... Men jeg prøver å vaske hvertfall annen hver uke. Har to hunder så det blir mye møkk/sand som kommer inn. Støvsuger hver uke og litt ved behov og så prøver jeg å vaske annen hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 25. juni 2003 #14 Del Skrevet 25. juni 2003 Støvsuger alle gulv hver dag - har huset fult av dyr...... Vasker gulvene 1 gang pr. uke med langkost, klut og grønnsåpe tilsatt litt salmiakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. juni 2003 #15 Del Skrevet 25. juni 2003 Støvsuger hver dag :o Eller drar over med Jif tørrmopp. Vasker gulv 2-3 ganger i uken :o :o Syns jeg er blitt flink men så har en 7 mnd valp hjemme som drar med seg det meste han finner ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå