Gå til innhold

Hvordan sjonglere med alle mennene?

Anbefalte innlegg

Gjest Skorpion, 38
Skrevet

Moi: single, ingen barn, 38 og...dater.

Hvordan sjonglerer en med 4 menn samtidig?

Nr.1: Separert, 43, to barn, meget lovende (for forhold), sex, planlegger turer

Nr.2: Skilt, 49, tre barn, vet ikke helt...nærkontakt frister ikke, har sagt ja til middag og reise

Nr.3: Samboer, 40, to barn, inviterer med ut hele tiden, sier samboeren skal flytte ut til påske

Nr.4: Skilt, 44, et barn, vi skal ut på middag og har planlagt dansekurs sammen...kan bli flørt

???

:romeo: :rødme: :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha kuttet ut nr 2 og 3 av åpenbare grunner. Da har du 2 igjen, og kanskje det blir lettere å velge ? ;)

Skrevet

Nr.2: Skilt, 49, tre barn, vet ikke helt...nærkontakt frister ikke, har sagt ja til middag og reise

Nr.3: Samboer, 40, to barn, inviterer med ut hele tiden, sier samboeren skal flytte ut til påske

Nr.4: Skilt, 44, et barn, vi skal ut på middag og har planlagt dansekurs sammen...kan bli flørt

???

Høres ut som du har en ukåret ;)

du har truffet mannen, og det er nr 1. resten er bare for spenning...men neppe noe mer.

Skrevet
Høres ut som du har en ukåret ;)

du har truffet mannen, og det er nr 1. resten er bare for spenning...men neppe noe mer.

Håper nr.1 er klar for forhold etterhvert da...Bruddet med hans ex-kone er ikke lenge siden.

Skrevet

???

Du kan jo se på Ungkarskvinnen, og se om du finner inspirasjon der. ;-)

Skrevet

Nr 2 kan du jo kutte ut med èn gang, og nr 3 må du jo selv vurdere om du er interessert i å vente på.

Nr 1 virker jo som den du selv har mest tro på, og nr 4 kan bli flørt, da må du jo finne ut hva du vil ha....flørt eller forhold ?

Skrevet

Du er heldig som klarer å bli tiltrukket av så mange menn... For meg ville aldri det vært en problemstilling. Synes det er vanskelig nok å finne én som er tiltrekkende. Hvorfor tar du ikke bare den du liker best???

Skrevet

Dropp nummer 2 og 3, og vær ærlig med 1 og 4...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva med å holde deg til en? Altså den som er mest lovende, nummer 1. Må du date så mange samtidig? Har du fortalt dem at du dater flere? Jeg ville hvertfall blitt meget skuffet om jeg var nummer 1 (om dere ikke har en arrangement) og fant ut at du dater andre på si.

Hvordan ville dere sett på den samme problemstillingen om det var en mann?

Skrevet (endret)

Hvorfor date en som det ikke frister med nærkontakt? Er ikke formålet med dating, å finne en å ha et forhold med?

Hadde også satt nr. 3 på "hold" til samboeren hadde flyttet ut. Det er jo alltids sjangs at de ordner opp i forholdet, og du har jo så mange fra før.

Endret av Jade
Gjest Avskåret
Skrevet

Forteller dere damer om dette til menn, når dere holder på slik? Gir dere dem inntrykk av at de er det ene prosjektet, eller er dere ærlige om at de er med i en konkurranse?

Jeg har ikke noe stort problem med dette, unntatt med damer som lar seg spandere på i vilden sky i en sånn sammenheng, fordi hun lar mannen innbille seg at han er den eneste mannen i hennes liv - altså uten å si hva som egentlig skjer.

Selv er jeg alltid veldig åpen om det med damer, dersom jeg har diverse "venninner" rundt om kring. Eneste unntaket var vel om jeg traff ei jeg virkelig falt pladask for. Da ville jeg ikke så lett risikert noe ved å snakke om slikt, og heller vurdert å nærmest kutte kontakten med de andre damene. I alle fall så lenge romansen/flørten varte.

Skrevet

Nå er det vel ingen som kan svare for alle damer generelt. Akkurat som du - avskåret - ikke kan svare for menn generelt. Jeg har ei veninne som datet to menn samtidig. Disse to visste om det. Dette gjelder altså kun hun veninnen min. Hva andre sjonglerende kvinner eller menn gjør, vet jeg ikke. Selv foretrakk jeg en om gangen når jeg var på "markedet".

Skrevet

Jeg liker nr 1 aller best, han er mest spennende. Men vi er jo ikke sammen. Vi har datet m.m, og er på vei til å bli bedre kjent. Det blir feil å spørre så tidlig?

Det er ikke sikkert han tenker på meg som jeg gjør med ham...kanskje han tenker at jeg er tidsfordriv fordi han er separert. Mens jeg tenker jo i grunnen ikke det om ham. Om han og jeg finner på ting sammen blir jeg bare glad for det, jeg da...

Samtidig skader det vel ikke å dra på turer med en av de andre, om de sier de bare vil bli "nærmere kjent" - inntil jeg vet mer hvor jeg har nr.1?

Skrevet (endret)

Gå for nr 1. Av den enkle grunn at du vil aldri gi han 100% av din oppmerksomhet når du har andre du dater samtidig. Hvis det flyter ut i intet, da kan du gå videre til neste. At han kun er separert trenger ikke tale imot han. Ble selv sammen med min kjære når han var separert.

Det er bare meg da... Å drive med flere samtidig blir jo bare helt kaos.

Endret av gullet76
Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

???

Hmm sjonglere, er du sirkusartist eller.no?

Dude nr.2 kan du vel skrive av kan du ikke, siden han ikke frister mener jeg.

Kanskje bare forklare at du dater tre andre å sliter med sjonglering som rimer veldig på prioritering og kanskje t.o.m. er det samme.

Regner med at du kan prioritere, siden du er 38 og slikt.

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet
Det er bare meg da... Å drive med flere samtidig blir jo bare helt kaos.

Signerer.

Prøver du å sjonglere flere lenge nok, vil du samsynligvis miste alle. Tror jeg.

Skrevet

???

Du høres ut som en moderne norsk kvinne.

.... fordi du fortjener det.

Skrevet

Min erfaring er at det ikke blir noe seriøst forhold hvis den ene eller begge dater flere samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...