Gå til innhold

Bilde takkekort

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg synes alle de "oppstilte" bildene fotografen toki bryllupet vart er for stive.. Men han tok noen andre som var kjempefine.

Hva synes dere, er det OK med takkekort med bilder der man feks kysser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ulogget jamjam

Så absolutt!

Med mindre du skal sende til noen du vet er veldig "stive og korrekte",men i såfall så kan vel de bare få ett godt, "gammeldags" brudefoto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg hadde blitt kjempeoverrasket og glad over å få et takkekort som var litt annerledes. Så moro da, alle vil titte litt ekstra på det når de ser det, og dere vil sikkert få mange fine kommentarer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så "kjedelig" jeg da at jeg synes de tradisjonelle bildene er flottest! Når jeg får et takkekort vil jeg også gjerne at hele antrekket skal synes + buketten. Spesielt om det er et bryllup jeg ikke var invitert i...

Mannen min har heldigvis samme mening om dette, så for oss var det et greit valg dette med takkekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi løste dette ved å ha to takkekort vi. Et for venner og kjære og et for folk som ikke kjente oss så godt eller evt bare kjente en av oss. Vi ville ha et litt utradisjonelt takkekort og det fikk vi. Svart-hvitt var det også. Veldig fornøyd med den løsningen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...