Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei! Jeg synes alle de "oppstilte" bildene fotografen toki bryllupet vart er for stive.. Men han tok noen andre som var kjempefine. Hva synes dere, er det OK med takkekort med bilder der man feks kysser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulogget jamjam Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Så absolutt! Med mindre du skal sende til noen du vet er veldig "stive og korrekte",men i såfall så kan vel de bare få ett godt, "gammeldags" brudefoto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg hadde blitt kjempeoverrasket og glad over å få et takkekort som var litt annerledes. Så moro da, alle vil titte litt ekstra på det når de ser det, og dere vil sikkert få mange fine kommentarer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er så "kjedelig" jeg da at jeg synes de tradisjonelle bildene er flottest! Når jeg får et takkekort vil jeg også gjerne at hele antrekket skal synes + buketten. Spesielt om det er et bryllup jeg ikke var invitert i... Mannen min har heldigvis samme mening om dette, så for oss var det et greit valg dette med takkekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Vi løste dette ved å ha to takkekort vi. Et for venner og kjære og et for folk som ikke kjente oss så godt eller evt bare kjente en av oss. Vi ville ha et litt utradisjonelt takkekort og det fikk vi. Svart-hvitt var det også. Veldig fornøyd med den løsningen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå