Gå til innhold

Katter og løpetid

Fremhevede innlegg

Gjest javell?
Skrevet

etter å ha lest besvarelsene her er jeg faktisk sjokkert til det sterkeste! her spør en katteeier av ren kjærlighet til sin katt om det er noe i veien med at den ka få kattunger? og alle svarene hun får er fyllt meg negative, pessimistiske synsvinkler. om at dette er egoisme og urespektabelt ovenfro katten? unnskyld meg, men her har de fleste tatt spørsmåle litt for seriøst til at dere svarer med hjemløse kattunger på landsbasis? skal vi i norge sulte også da? det finnes jo barn i afrika som ikke har mat.

betty89: selvfølgelig skal du ha minner om katten du har nå hvis den er spesiell til deg! om du tar til deg en fremmed katt, hjelper ikke det de tusener hjemløse disse pessimistene viser til uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty89
Skrevet

Takk :klem::)

Forresten så skaffet jeg meg heller to undulater som kan holde meg med selskap :)

Må si det blir skikkelig dumt å ikke ha avkom fra katten min da :(

Skrevet
Jeg ønsker at min skal få kattunger :)

Den er rundt 9 år. Er det for gammelt?

Katten min fikk unger for siste gang da hun var 10 år, og nå er hu 14 år. Og er faktisk veldig rask og fin selvom hun er såpass gammel. Hun har hatt 5 kull i alt! Men kastrerte henne etter hun fikk sitt siste hull. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...