Gå til innhold

Barnevennlige svømmehaller i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet til Oslo for ikke så lenge siden, så er ikke så godt kjente her. Der vi bodde før gikk vi på babysvømming med sønnen vår, og det var han veldig glad for. Nå er han 1,5 år og vi vil gjerne ta ham med i svømmehallen en dag. Men hvor er det bra å gå? Bør jo være et sted med varmtvannsbasseng og hvor det er greit å skifte bleie og sånt. Han kan gå selv. Er det noen som har et forslag til hvor vi kan gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, nå har jo Tøyenbadet åpnet etter oppussing... men der har jeg ikke vært.

Vi har pleid å dra til Risenga Svømmehall i Asker. Det er jo ikke lange bilturen. Kjempefint der: greie garderober, god plass i dusjrommene, fint for dere med baby (plass til å stelle/skifte bleie, lekegrind) og et supert terapibasseng som passer fint for baby. Her er link til nettside med info

Skrevet
Tja, nå har jo Tøyenbadet åpnet etter oppussing... men der har jeg ikke vært.

Vi har pleid å dra til Risenga Svømmehall i Asker. Det er jo ikke lange bilturen. Kjempefint der: greie garderober, god plass i dusjrommene, fint for dere med baby (plass til å stelle/skifte bleie, lekegrind) og et supert terapibasseng som passer fint for baby. Her er link til nettside med info

Tusen takk for tipset. Tror nesten ikke jeg orker å dra helt til Asker for jeg kjører dit hver dag på jobb og vi bor på andre siden av Oslo... Undersøker litt rundt tøyenbadet, det var en god idé :)

Skrevet

Har ikke vært der selv men jeg har hørt at Bøler Bad har ekstra varmt vann.

Skrevet

Bøler Bad er supert. Deilig varmt vann og leketimer for barn flere dager i uka såvidt jeg husker.

Tøyenbadet har blitt fint, og de har utvidet barnebassenget.

Er jo mange andre bad og, men alle jeg har vært på ellers har vært mer "vanlige" og brrrrr...kaaalde bassenger ;) .

Skrevet

Jeg har ikke peiling på bade steder i Oslo-

hvis du søker baby svømming i oslo så kom det opp flere bade steder.

Er det baby svømming der må det også være ekstra varmt vann.

Skrevet

Domus atletica har et ganske fint barnebasseng. Vet ikke hvordan det er med stellebord etc.

Gjest padawan
Skrevet

Tøyenbadet har eget barnebasseng i tilleg til at deler av 50-meters bassenget er stengt av for barnelek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...