Gå til innhold

Garanti på vaskemaskin, mange år?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest uten vaskemaskin
Skrevet

Min snart 3 år gamle Bosch vaskemaskin kjøpt på Elkjøp er begynt å fuske.

Trommelene går ikke skikkelig rundt under sentifugering.

Får ikke sjekket garanti tid før mandag på Elkjøp, men lurer på om noen andre her vet?

Skrevet

Det er 5 års reklamasjonsrett ihht forbrukerkjøpsloven, så ta bare turen innom Elkjøp mandag og få de til å sende ut en reperatør til deg :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Det er 5 års reklamasjonsrett ihht forbrukerkjøpsloven, så ta bare turen innom Elkjøp mandag og få de til å sende ut en reperatør til deg :)

Det høres utrolig bra ut:)

Var en dyr maskin også, så jeg har ikke lyst til å koste mere på den.

Skrevet

Heia,ikke så fort her,he he.Kun 2 års garanti men riktig med 5 års rek.rett.Men det er kun hvis det er en fabrikkasjonsfeil!!Og det er det sikkert ikke!Har hatt 3 nye maskiner på 15 år og 3 rep.pr.maskin!!Det vil si utgifter på ca.1500 pr.gang så de har blitt dyre.Så når min blir over 3 år nå,den nye jeg har og noe ryker går den rett på dynga for det er ikke verd det!Så det jeg ville si er at du må nok bet,rep selv.Jeg har krangla og sjaua men har ingenting å komme med når en slitedel ryker etter 2 år.Skulle du være heldig og det 3 år på din så få rep.før den er over 3 så er det gratis.Står på de fleste sider au rundt her at det er 2 år hvis du ikke har noe spes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...