Sheherasade Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Var på salg i Bogstadveien i dag, og stakk innom Shoe Lounge, et sted jeg aldri kjøper sko vanligvis. Men i dag forelsket jeg meg i et par nydelige lilla skoletter med høy hæl. De er så nyyyydelige, så nå gleder jeg meg til mildere vær så jeg kan begynne å bruke dem. Jeg har bare lyst til å stryke på dem og se på dem hele tiden. Har merket jeg begynner å bli litt sko-fantast for tiden. Måtte bare dele sko-gleden med dere. Noen andre som har kjøpt noen fine sko??? Endret 10. januar 2009 av Sheherasade
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Så jeg sko?? Hva med et bilde? Mitt siste skokjøp var et par Nike Shox i hvitt og gul som jeg har sikla på ei stund.
Cumulus Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også kjøpt sko! Disse! Jeg går med de litt her hjemme hver dag, synes de er helt RÅ. Og så blir jeg litt høyere enn mannen min med de på. Har aldri kjøpt så dyre sko før og kommer sikkert aldri til å gjøre det igjen!!
Rødtoppen86 Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Åh som jeg elsker sko. Skulle ønske jeg var rik så jeg kunne handle alle skoene jeg har lyst på. Er det dyrt på den plassen siden den er i Bogstadveien? Man får jo ikke nok sko =D
Rødtoppen86 Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også kjøpt sko! Disse! Jeg går med de litt her hjemme hver dag, synes de er helt RÅ. Og så blir jeg litt høyere enn mannen min med de på. Har aldri kjøpt så dyre sko før og kommer sikkert aldri til å gjøre det igjen!! De var skikkelig fine :D Jeg elsker sko med høy hæl på siden jeg ikke er så høy. Drømmer om at jeg vinner i Lotto ikveld så jeg kan go nuts hehe
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også kjøpt sko! Disse! Jeg går med de litt her hjemme hver dag, synes de er helt RÅ. Og så blir jeg litt høyere enn mannen min med de på. Har aldri kjøpt så dyre sko før og kommer sikkert aldri til å gjøre det igjen!! De var kule Hadde de bare vært 1000,- kr billigere, så hadde jeg bestilt med det samme.
Gjest No Shorty(avlogget) Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 De siste skoanskaffelsene mine har jeg faktisk laget selv, og jeg skulle gjerne ha vist dem frm men, jeg har dem ikke liggende ut på nette fortiden... Men jeg må nå snart ta meg sammen, og lage et fint, og superfantastisk album til dem slik at jeg kan skryte av dem... Men de siste jeg har laget var et par ultramarine (blå) pumps med rem, marineblå kantebånd og 4,5 cm høy hæl... Det er bare helt fantastiske, og de matcher helt til kjolen jeg kjøpte meg rett før jul! Å guri som jeg gleder meg til å kunne bruke dem om igjen! Paret før det, til meg, var et par gressgrønne skoletter med sauepelsfor! Jeg ble ikke like fornøyd med dem, men jeg får se hva jeg gjør meg dem... Men før det igjen lagde jeg et par som jeg bare ble "sååååååå" fornøyde meg... Et par marineblå skoletter med vidt skaft meg en skikkelig fin blomst på... De har jeg brukt mye i vinter, og jeg ahr fått mange komplenter for dem... Disse har også 4,5 cm hæl... Oi, det har blitt masse sko på meg det siste lille halve året... Klemmm...
Gjest Den ekte skogærningen! Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Sko, sko, sko!!! JEG ELSKER SKO! :D jeg har ca 70 par sko som jeg har kjøpt siden jeg var 15, altså i løpet av de 10 siste årene. HELDIGVIS for meg og min økonomi så elsker jeg den type sko som ikke lenger er å få i vanlige butikker og takk gud for det, ellers hadde jeg vært konk. 96% av skoene mine er kjøpt brukt, elegante høye hælte eller platå sko, eller sandaler med platå, ja, en stoor samling. Jeg elsker dem alle, her om dagen skulle vi ta en oppregning på hva vi skal ta med til den nye leiligheten vår, som er mindre enn huset vi flytter i fra. Jeg bestemte meg for å kvitte meg med hvertfall 30 par sko så vi fikk bedre plass, jeg brukte 10 dager på å grine og velge vekk sko, men til slutt endte jeg opp med at alle betydde noe spesielt for meg, alle hadde sine minner og sine perfeksjoner, så sambo bestemte at vi måtte beholde alle ellers var det som å selge barna mine om jeg hadde hatt noen Ja, jeg har en mani på den type sko, jeg bare takker vårherre for at de ikke finnes i butikken nede i gata ellers hadde jeg vært fast inventar på Luksusfellen
Sheherasade Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2009 (endret) No Shorty, hvordan i all verden lager du dine egne sko??? Har du et helt verksted? Skulle ønske jeg kunne lage sko selv... :gjeiper: Her er babyene mine (klikk på bildet for å se hele fargebildet): :rødme: Endret 10. januar 2009 av Sheherasade
Sheherasade Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2009 Åh som jeg elsker sko. Skulle ønske jeg var rik så jeg kunne handle alle skoene jeg har lyst på. Er det dyrt på den plassen siden den er i Bogstadveien? Man får jo ikke nok sko =D Dyrt og dyrt... alt er jo relativt, he-he. De ligger vel over tusenlappen i hvert fall. Derav grunnen til at jeg vanligvis ikke kjøper sko der. Men noen ganger må man bare unne seg litt, sukk...
Gjest No Shorty(avlogget) Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har ikke eget verksted, men jeg går på en skomaker skole, så jeg gjør det jo som en slags jobb... Selv om det er mest reperasjoner jeg driver med, så blir det nå, litt tid til å mate det underærnærte skoskapet mitt ... Det er ikke så vanskelig å lage sko (sier jeg som kan det), og det er så utrolig gøy å kunne si til folk når de gir komplementer om skoen mine, å si: "Takk, jeg har laga dem selv..." Åh, jeg gleder meg til uka for da kan jeg fortsette på de jeg har akkurat har begynt på... De er prikken like de blå pumpsene jeg lagde før jul, bare lilla! Klemmm...
Sheherasade Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg har ikke eget verksted, men jeg går på en skomaker skole, så jeg gjør det jo som en slags jobb... Selv om det er mest reperasjoner jeg driver med, så blir det nå, litt tid til å mate det underærnærte skoskapet mitt ... Det er ikke så vanskelig å lage sko (sier jeg som kan det), og det er så utrolig gøy å kunne si til folk når de gir komplementer om skoen mine, å si: "Takk, jeg har laga dem selv..." Åh, jeg gleder meg til uka for da kan jeg fortsette på de jeg har akkurat har begynt på... De er prikken like de blå pumpsene jeg lagde før jul, bare lilla! Klemmm... Skomaker skole!!! Genialt!!! Hvor mye tar du for å lage et par sko, da? Og som du ser er jeg også glad i lilla sko! :gjeiper: Endret 10. januar 2009 av Sheherasade
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 No Shorty, hvordan i all verden lager du dine egne sko??? Har du et helt verksted? Skulle ønske jeg kunne lage sko selv... :gjeiper: Her er babyene mine. :rødme: Nice!
Gjest No Shorty(avlogget) Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Jeg lager egentlig ikke til andre (som jeg ikke kjenner)... Er nok en egoist på det området... Har lagd til familie, men det er egentlig litt vanskelig å lage til andre, siden man kan ikke prøve passformen før skoen er ferdig, og det er som regel vanskelig for folk å forklare hav de egentlig har lyst på... Ellers ville det nok vært DYRT... for de enkleste må man lett regne med en 5000,- Og de er det snakk om relativt enkle (kjedelige) pumps... Jeg har lagd til mine foreldre, min bestevenninne og kjæresten min, men det er fordi jeg kjenner dem så godt at jeg vet hva stilen deres er... Klemmm...
Sheherasade Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2009 Jeg lager egentlig ikke til andre (som jeg ikke kjenner)... Er nok en egoist på det området... Har lagd til familie, men det er egentlig litt vanskelig å lage til andre, siden man kan ikke prøve passformen før skoen er ferdig, og det er som regel vanskelig for folk å forklare hav de egentlig har lyst på... Ellers ville det nok vært DYRT... for de enkleste må man lett regne med en 5000,- Og de er det snakk om relativt enkle (kjedelige) pumps... Jeg har lagd til mine foreldre, min bestevenninne og kjæresten min, men det er fordi jeg kjenner dem så godt at jeg vet hva stilen deres er... Klemmm... Søren og... Du får lage det albumet og stille ut mesterverkene dine!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også kjøpt sko! Disse! Jeg går med de litt her hjemme hver dag, synes de er helt RÅ. Og så blir jeg litt høyere enn mannen min med de på. Har aldri kjøpt så dyre sko før og kommer sikkert aldri til å gjøre det igjen!! Love them! Hvordan er de å gå med?
Emile Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også kjøpt sko! Disse! Jeg går med de litt her hjemme hver dag, synes de er helt RÅ. Og så blir jeg litt høyere enn mannen min med de på. Har aldri kjøpt så dyre sko før og kommer sikkert aldri til å gjøre det igjen!! Disse har jeg jeg også bestilt! Veldig spent på å se de, men de ser jo veldig kule ut. Jeg for min del har vel aldri kjøpt så høye hæler før...får vel øve litt hjemme jeg også.
Mariehønen Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har vært i byen i dag og kjøpt to par Camper støvler, de var på salg på lillevinkel, så kunne ikke motstå dem...
Emile Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har vært i byen i dag og kjøpt to par Camper støvler, de var på salg på lillevinkel, så kunne ikke motstå dem... Skjønner jeg godt, digger Camper, jeg.
Mariehønen Skrevet 10. januar 2009 #20 Skrevet 10. januar 2009 Skjønner jeg godt, digger Camper, jeg. Jeg også Og når jeg da fikk 2 par til små 3000 kunne jeg ikke la være, selvom de er like (bare forskjellige farger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå