Gå til innhold

Toni and Guy, Oslo

Sheherasade

Anbefalte innlegg

Har i nesten hele mitt liv hatt langt hår, og vært veldig fornøyd med det. Hel lengde, og de gangene tuppene har blitt slitt har moren min eller venninner klippet det. Har gått greit. Etter en skamklipp da jeg var 12 år har jeg aldri turt å klippe det igjen.

For noen måneder siden ble jeg dritt lei av den samme frisyren i over ti år, og ville klippe meg. Ba frisøren klippe det opp, men ikke FOR kort, men gi det litt fasong. Håret ble til litt under skulderlengde, men det så ut som om det bare hadde blitt klippet rett av. Ingen fasong overhodet, bare kjempekjedelig rett ned. Nå må jeg style det masse for å få det til å bli fint, ellers setter jeg det opp.

Så... har nå hatt to traumatiske hårklipper, og er kjempeskeptisk til alle frisører. Men selv om jeg skal la lengden gro igjen orker jeg ikke ha det sånn det er nå. Jeg MÅ få fasongen litt finere. Så nå har jeg bestilt time hos Toni and Guy nederst i Bogstadveien.

Noen som har vært der? Hva er deres erfaringer? Kan jeg stole på at de er flinke nok til å gi meg en frisyre jeg er komfortabel med???

Endret av Sheherasade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen her som har fått håret klippet på Toni & Guy???

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, flere ganger. Men, synes ikke det er spesiellt flinke.

Anbefaler heller www.t35.no Jannicke f.eks (venteliste), hun er kjempe dyktig!

Jeg klipper meg fast hos Silje der, fordi jeg bare stusser der og da trenger jeg ikke stylist til å gjøre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

jeg klipper meg kun hos tony&guy..

som deg hadde jeg og en traumatisk erfaring hos firsør da jeg var yngre og har lidd lenge av frisørskrekk som jeg kaller det.

hos tony og guy i hegdehausveien i oslo klipper david meg. det koster litt, men er verdt det. ingne andre får komme i nærheten av meg med saksa.

er ei annen jente som heter kine som farger håret mitt, og hun er også kjempeflink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som deg hadde jeg og en traumatisk erfaring hos firsør da jeg var yngre og har lidd lenge av frisørskrekk som jeg kaller det.

hos tony og guy i hegdehausveien i oslo klipper david meg. det koster litt, men er verdt det. ingne andre får komme i nærheten av meg med saksa.

er ei annen jente som heter kine som farger håret mitt, og hun er også kjempeflink.

Takk for det. Jeg har fått time hos ei annen, men da skal jeg prøve å gjøre det om og få time hos David.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg feiga ut og avbestilte timen. Jeg tør rett og slett ikke å klippe gradering og lugg eller noe før håret mitt har grodd ut så langt som jeg vil at det skal bli igjen. Inntil da lar jeg det bare vokse.

Frisørskrekk er noe skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest_juni_*
Huff, jeg feiga ut og avbestilte timen. Jeg tør rett og slett ikke å klippe gradering og lugg eller noe før håret mitt har grodd ut så langt som jeg vil at det skal bli igjen. Inntil da lar jeg det bare vokse.

Frisørskrekk er noe skit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_juni_*

Du må ikke være så nærvøs!! Frisørene merker at du er stressa,og dermed vil ikke de forandre for mye på sveisen i forhold til hvordan den er fra før. Du må heller prøve å forklare nøye hva du har tenkt, og få frisøren til å forklare hva han gjør. Og husk, forandring fryder,og det vokser ut igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg vil også klippe meg før jul,på Toni and Guy. Skulle bestille time med David, men han var opptatt hele desember. :sukk: Da fikk jeg time med Ulla. Er det noen som har klipt seg med henne? Vet noen om hvem som er like flink som david til å klippe der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos Toni & Guy i fjor, men husker ikke hvem jeg hadde.

Uansett: frisørene hos Toni & Guy er helt suverene. De lytter veldig bra til kunden, samtidig som de kommer med forslag selv.

Svinedyrt, men verdt det hvis man bare går til frisøren en sjelden gang og vil ha en fin opplevelse. Ingen jeg kjenner har gått ut derfra med et tvilsomt hår eller klump i halsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...