Gå til innhold

Noen som har brudekjole fra JKdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bestille kjole fra jkdress, type tubetopp/korsett.. Vet de blir bestillt etter mål, men er alikevel litt bekymret for at den kommer ti å skli ned. Har ikke lyst til å gå å dra i kjolen hele dagen, kvelden og utover natta..

Så en sånn wedding dance video på youtube, og der drev bruden og dro i kjolen sin hele tiden..

Blir det perfekt passform på disse eller? Bør jeg regne med å dra å få den tilpasset meg hos en syerske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte kjole derifra, og ble ikke fornøyd.

Så jeg endte opp med å kjøpe meg en kjole fra salong.

Kjolen fra JK passet ikke i det hele tatt. Snittet var veldig rart, og de gjorde div andre feil.

Skrevet

Bare for å kommentere usikkerheten din på stroppeløs kjole som du frykter vil skli ned. Jeg kommer mest sannsynlig til å gå for en stroppeløs kjole (dog ikke fra JK dress) som jeg har prøvd i salong. Den (med mange andre stroppeløse jeg har prøvd) sitter som støpt og kommer ikke til å skli ned. Stoffet er ganske kraftig og tykt i god kvalitet, i tillegg til at den har snøring bak som gjorde at jeg følte den satt utrolig bra.

Tror nok det essensielle her er at kjolen har et godt snitt, og at den blir perfekt tilpasset din kropp. Hun du så på Youtube har muligens hatt en kjole som har vært litt for stor, eller at hun ikke har fått tilpasset kjolen sin godt nok..

Skrevet

Det går jo an å bestille en med snøring, da. Den vil jo holde oppe. Hvis den ikke har det kan en jo få en sydame her til å sy den litt til slik at den sitter bra! Det koster vel fortsatt ganske lite i forhold til å kjøpe i butikk...

Skrevet
Jeg bestilte kjole derifra, og ble ikke fornøyd.

Så jeg endte opp med å kjøpe meg en kjole fra salong.

Kjolen fra JK passet ikke i det hele tatt. Snittet var veldig rart, og de gjorde div andre feil.

Det var da synd, og skummelt, og høre!

Har sett på flere andre forum at folk er så fornøyde med kjolene de har kjøpt derfra. Kun et par som har sagt at de ikke var fornøyd.

Bestilte du en kjole de hadde på nettsiden sin eller?

Skrevet

Jeg kjøpte kjole derfra med halterneck, men jeg var STRFORNØYD :jepp:

Har anbefalt alle mine venninner å bestille derfra, jeg har i tillegg noen kilo ekstra, så jeg var veldig i tvil om den ville passe ordentlig, men ingen problem :)

Du kan jo bare sende en mail til de å spørre, om de eventuelt kan sette på sånn "skliteip" inni kjolen så den ikke sklir.

Skrevet
Jeg kjøpte kjole derfra med halterneck, men jeg var STRFORNØYD :jepp:

Har anbefalt alle mine venninner å bestille derfra, jeg har i tillegg noen kilo ekstra, så jeg var veldig i tvil om den ville passe ordentlig, men ingen problem :)

Du kan jo bare sende en mail til de å spørre, om de eventuelt kan sette på sånn "skliteip" inni kjolen så den ikke sklir.

Takk for (betryggende) svar Minnimusepus.

Hva heter skliteip på engelsk?

Og hva heter snøring i ryggen på engelsk?

Skrevet

En annen ting som også benyttes er festestropper på innsiden av kjolen som hektes/festes på korsettet du bruker som undertøy. På den måten holdes kjolen oppe. Dette kan du bare høre med de om, om de kan lage dette på kjolen din.

Skrevet

Jeg kjøpte kjole fra JKdress og var redd den skulle bli for liten selv om jeg målte veldig nøyaktig. Den ble for stor og jeg fikk den sydd inn hos en syerske. Halterneck, satt perfekt! Veldig glad i den kjolen!

Skrevet
Takk for (betryggende) svar Minnimusepus.

Hva heter skliteip på engelsk?

Og hva heter snøring i ryggen på engelsk?

Bare hyggelig, er så fornøyd med tingene derfra så det skulle bare mangle.

Vet ikke hva skliteip er på engelsk jeg, men om du spør om de kan sette på en

"tape inside the dress, by the bust, that provides the dress from gliding down"

Lace er snøring på engelsk, husker jeg spurte om de kunne lage bakdelen som korsett og da skrev han ja, med lace up in back :)

Lykke til med bestillingen din, jeg får den nye kjolen min om 2 uker tenker jeg, gleder meg villt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...