Gjest Gjest_trude_* Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Er det noen som har erfaring med å handle brudekjole etc hos China-hxz? Tenker på kvalitet, pris, kundeservice etc
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Er det noen som har erfaring med å handle brudekjole etc hos China-hxz? Tenker på kvalitet, pris, kundeservice etc De vet jeg ikke om jeg har hørt om engang. Men jk dress vet jeg at de aller fleste er fornøyde. Også er det så billig! Men virker som at de få som ikke blir fornøyd er de som bestiller kopier av kjoler jkdress ikke har på siden sin. De som bestiller kjoler som finnes på jkdress bilr fornøyd. Jeg skal hvertfall bestille derfra.
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Oki...hmmm...tenkte på jk dress først, men china-hxz så mye mer profesjonell ut, samt at betaling og alt var mer informert om på hjemmesiden. synes jkdress ser litt amatørmessig ut..? hadde håpet at noen hadde benyttet seg av china-hxz
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har ikke hørt om china-hxz, men etter å ha sjekket siden, så er jeg enig i at de ser mer proff ut en jkdress. men mange her som er fornøyd med jk, så det spørs vel hvor "tøff" du er..lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå