Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i går. Kjenner at det jobber nedentil, ikke i bare noen sekunder, kjenner det mye, men jeg føler at det er mer stikninger enn mensmurring. Det har forsåvidt vært slik en stund.

Testet negativ med billigtest i dag. Vurderer å teste med CB digital. Står i bruksanvisningen til billigtester at de er pålitelig fra første dag hvor man venter TR, mens CB digital kan brukes 4 dager før IKM.

Noen som har fått negativ test med billigtest for så å få positiv med CB digital? Eller noe lignende?

Jeg tenker vel at det bare er å vente og se hva som skjer, men det skal være bursdagsfeiring senere (alkohol++), så hadde vært greit å få et svar før det. Enten er TR forsinket eller så produserer jeg hcg senere enn andre.

Takk for innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det selv, men har da lest at en del har opplevd å få en negativ billigtest, men en positiv CB. Kan hende CB er mer følsom for hcg?

Selv fikk jeg en meget svak(nesten usynlig)strek med billigstrimmel, og "Gravid" med CB digital.

Skrevet

Hei, og takk for svar.

Ja, jeg leste nettopp om en som har testet negativ med billigtester, senest på IKM, mens CB har vist positiv både en og to dager før IKM. Kanskje det er noe i det.

Bursdagsfeiring ble avlyst pga. sykdom, like greit, for da venter jeg til i morgen med å dra på apoteket og kjøpe en CB digital.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...