NonJuan Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Nei hvem er du da ???? Det er klart jeg husker deg! De klemmene jeg har fått av deg her inne... er ikke så lett å glemme :oops: Koselig å se deg igjen... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Åååååååååååååååååååå så glad jeg ble nå. :D . Forsetter gjerne og gi klemmer jeg hvis jeg får lov da :kysse: . Må si jeg er litt overasket over at du forsatt er her. Hvordan har du holdt ut så lenge??? Nå kan jeg starte dagen med et smil. Takk Non Juan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Se så søte de er, da. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #5 Del Skrevet 25. juni 2003 Se så søte de er, da. :blunke: Ja ikke sant . Care- hva er det som plager deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. juni 2003 #6 Del Skrevet 25. juni 2003 Blir litt forvirret når gutter driver på, på denne måten. Driver dere å mobber oss? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #7 Del Skrevet 25. juni 2003 . Nå er jeg av hunnkjønnets rase jeg da :D . Men skjønner at du kanskje ble litt forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 . Nå er jeg av hunnkjønnets rase jeg da :D . Men skjønner at du kanskje ble litt forvirret. Hva :o vel, da misforstod jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Husker deg godt fra det gamle forumet, Alex! Jeg har hengt med fra den tid, men LESER KG, skriver ikke så ofte. Veldig koselig å se "gamle" KGere her. (NonJuan er ikke på langt nær så aktiv som han var på det gamle forumet, i en lang periode var han også totalt borte.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juni 2003 :oops: :oops: Lilleba dah....... Nå gjør du meg nesten flau!!!! Men ok jeg var veldig mye mer ivrig før...... Takk for atte du husket på meg (sitat Ole Brum) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #11 Del Skrevet 27. juni 2003 Du er jo ikke så lett å glemme da Non Juan :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 27. juni 2003 #12 Del Skrevet 27. juni 2003 ..også hadde du en hjemmeside også, NonJuan, såvidt jeg husker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juni 2003 Men altså........ Denne tråden hadler da vel ikke om meg? Får si det sånn......... lilleba..... Jess du husker helt rett!! Alex...... ditt sjarmtroll!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå