Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 på fredag er det min tur og ha forening. Etter noen år ha jeg gått tom for ideer å servere til mat. Tips og helst oppskrifter mottas med stor takk.
hkarls1 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Nå er jeg bare 20 år så jeg har ikke en forening selv da, men har vokst opp med foreninger i huset Min mor bruker å servere en god salat for det meste. Men noen ganger i det siste har hun hatt ulike supper med godt brød til. Har selvfølgelig ikke oppskriften til mamma her, men fant en på matprat.no som lignet veldig. Ingredienser * 500 g karbonadedeig * 2 stk. løk * 2 boks hermetiske kikerter(mamma har brukt bønner istedet, men det er jo smak og behag) * 2 pose tacokrydder * 2 l kjøttbuljong (utblandet) Slik gjør du: 1. Fres løken gyllen. Ha over karbonadedeigen og stek det til det er gjennomstekt. Ha i tacokrydder. 2. Kok opp vannet og rør inn buljongterningene. 3. Hell buljongvannet over kjøttblandingen. 4. Ha i kikertene og la det koke i ca. 15 minutter. Serveres med revet ost og tortillachips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå