Gjest TS Skrevet 10. januar 2009 #21 Del Skrevet 10. januar 2009 Men du trenger ingen henvisning til det private. Men hvordan hvet du hvordan du ligger ann i køen vis du ikke har opplyst fastlegen din om hvor ille det er? Hvordan jeg vet? Fordi legen sa det, vel. Jeg sa at jeg kunne tenke meg å snakke med noen, hun sa "jeg kan henvise deg til psykolog men det er jo veldig lang ventetid der, så mye som rundt 6 måneder". Derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hum Skrevet 10. januar 2009 #22 Del Skrevet 10. januar 2009 i det private er det ikke behov for henvisning. i det ofetlige er det behov for henvisning. og der graderes du inn i vente køen ut fra hva fastlegen din skriver i henvisnings breve. og det er hveldig vanskelig å få hjel av det ofentlige vis du ikke har prøvd å ta live dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #23 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er ikke alle som har råd til det private, vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 10. januar 2009 #24 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er ikke alle som har råd til det private, vet du.. Har man det ille nok så teller ikke pengene her... Og man kan få med seg en giro og betale senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 10. januar 2009 #25 Del Skrevet 10. januar 2009 Har man det ille nok så teller ikke pengene her... Og man kan få med seg en giro og betale senere. Denne var for userriøs!!!!! Forøvrig. Jeg har opplevd mye i mitt liv, også en innleggelse ved psykiatrisk avdeling. Det ble et vendepunkt for meg. Jeg har kun positive erfaringer fra det. Om du TS er klar for innleggelse vet jeg ikke, men oppsøk legevakten dersom det er behov for det og legg ikke skjul på hvordan du har det. Du er langt fra den eneste, og de fleste kommer fra tider som dette uten at det får negative konsekvenser. God bedring og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 10. januar 2009 #26 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Har man det ille nok så teller ikke pengene her... Og man kan få med seg en giro og betale senere. For det hjelper i alle fall å få dårlig økonomi på toppen av alt annet, men en giro løser jo tydeligvis alle de problemene. Til ts: Det finnes private psykologer som har avtaler med det offentlige, og da betaler du bare egenandelen som du må gjøre hos de offentlige også. Be derfor legen henvise deg til en privat psykolog som har en helseavtale, for de har som regel ikke like lang ventetid som det offentlige. Og har du ikke fortalt legen din hvor gale det egentlig er, kan det være du får avslag på henvisingen. For det offentlige tar bare inn de som virkelig har det gale, og da skal du helst ha prøvd å ta livet av deg eller vurderer det. Men de private tar deg inn Endret 10. januar 2009 av Piper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 10. januar 2009 #27 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Neida jeg mente det seriøst! Har da selv hatt det som ts! Altså, er det akutt nok gjør man det man kan for å redde seg selv. Endret 10. januar 2009 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 10. januar 2009 #28 Del Skrevet 10. januar 2009 Legevakten i Stavanger har det man kaller for livskrisehjelpen, de vil kunne legge deg inn dersom de mener det er behov for det. Jeg har aldri vært der som pasient, men har bare hørt om gode erfaringer fra folk som har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå