Gjest Twiggy Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Bestilte to produkter fra strawberrynet, og tok skikkelig lang tid og ingen produkter kom. Fikk etter hvert et brev fra posten og at varene måtte fortolles, fordi de manglet prising. Men prisen på disse produktene var under 200 kroner, og derfor kunne det ikke gjøres på internett. Har måttet ta flere telefoner diverse steder og ingen vet noen ting. Det samme skjedde min venninne. Masse styr, og nå må vi betale 150 kr. i gebyr selv om vi bestilte for under 200 kr. Vær obs på dette alle sammen. Lett å "ta av" med handling der da det er så billig.
Midnattsol Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Hmmm. Ikke bra. :-? Henta pakken min på postkontoret i dag faktisk. Kun ett produkt til under 200 kr, og det gikk fint, bortsett fra at det tok lang tid. Produktet ble sendt fra dem 7. juni.
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Pakken min kom rekommandert i dag, jeg skal hente den på postkontoret i morgen. Ingen problemer her.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Samme her..kom rekommandert..inget problem..under 200..ingen toll
orakel Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Bestilte to produkter fra strawberrynet' date=' og tok skikkelig lang tid og ingen produkter kom. Fikk etter hvert et brev fra posten og at varene måtte fortolles, fordi de manglet prising. Men prisen på disse produktene var under 200 kroner, og derfor kunne det ikke gjøres på internett. Har måttet ta flere telefoner diverse steder og ingen vet noen ting. Det samme skjedde min venninne. Masse styr, og nå må vi betale 150 kr. i gebyr selv om vi bestilte for under 200 kr. Vær obs på dette alle sammen. Lett å "ta av" med handling der da det er så billig.[/quote'] Dette er bare tøys. Når du får fortollingsbrevet i posten og du vet at verdien på innholdet i pakken er under 200 kroner så sender du en fax til nevnte postinstans med en erklæring på at verdien er under 200 kr og tillatelse til at posten kan åpne pakken og sjekke hvis de ønsker. Når posten får dette sender de deg pakken. Dette er helt uten gebyr. Dette vet jeg fordi jeg har gjort det selv med en pakke fra strawberrynet.com.
Gjest Clea Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Det tok en måned før jeg fikk min pakke.....og all venting gjorde meg pottesur!! Jeg sendte mail frem og tilbake med posten, og til slutt fant de pakken min som hadde "strandet" hos toll-vesenet...De fikk full tillatelse til å åpne den, men det tok likevel en uke til fra jeg visste hvor pakken var til jeg fikk den..... Dette er selvfølgelig ikke strawberrynet sin feil, men det virket som om tollen er veldig obs på pakker som er bestilt derfra.... Har bestilt fra lookfantasic flere ganger, og det har aldri skjedd med de... Kanskje tollen er extra nøye på strawberry pga at pakken er sendt fra hong kong???... hmm.... Mvh Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå