Gå til innhold

høyde/vekt

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er nok en av de tyngste her ja' date=' 170 høy og 60 kg... Skal ned 5-10 kg men greier ikke slutte å spise godteri! Bruker xs/34 i kær men er feit for det... Magen buler sånn! Var dødstynn før men fikk plutselig altfor mye former...[/quote']

...... det er nettopp slike utsagn som dette som får unge jenter til å bli overbevist om at de mååååå slange seg!!

Om du slanker deg 10 kg og kommer ned til 50kg....... du vil da få en BMI på 17 - hvilket er, hvis jeg ikke husker helt feil, på grensen til undervekt.

Jeg med mine 70kg er den som desidert veier mest av jentene her - og jeg har intet å gremme meg over. Høyden min er 1,80, jeg har rumpe, hofter OG pupper - og det er jeg stolt av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhuttetu dette vil ikke jeg skrive noe om man får være som man er :roll::roll::roll::roll::roll:

Skrevet

Er 1.71 og veier 60 kilo! Fornøyd? Njæi, pondusen må bort :lol:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Fælt så høye alle er da :cry:

Skrevet

Jeg er 183 cm jeg.... Høyeste av jentene tror jeg.

Vekta mi er på vidvanke siden jeg er gravid, så den holder jeg for meg selv :wink:

Skrevet

Jeg er 1.74 og veier ca 68-70, varierer litt.

Synes jeg har en fin kropp jeg, og det er ikke mye av det som er fett, og det som er fett er plassert slik at jeg er fornøyd med mine kvinnelige former!

Selvfølgelig hadde jeg godt kunnet gått ned noen kilo, men jeg er såpass fornøyd at jeg aldri helt får det til, det er liksom ikke viktig nok.

Men prøver å kutte ned på sjokoladen da!! :ler: Mest fordi jeg har begynt å skjønne at jeg blir eldre og at kroppen min ikke alltid vil være slik jeg vil ha den dersom jeg ikke jobber litt for det. :-?

Har ganske tung muskelmasse, så selv om jeg trener og er ganske så stram, så går sjelden vekta ned.

Skrevet

Jeg er 173 høy og veier 57kg. Er ikke fornøyd med kroppen min da, men så sliter jeg også med en slags spiseforstyrrelse. Det jeg ser er det nemllig ingen andre som ser. Andre ser at jeg er tynn, jeg ser det motsatte.

Skrevet

...... det er nettopp slike utsagn som dette som får unge jenter til å bli overbevist om at de mååååå slange seg!!

Om du slanker deg 10 kg og kommer ned til 50kg....... du vil da få en BMI på 17 - hvilket er, hvis jeg ikke husker helt feil, på grensen til undervekt.

Jeg med mine 70kg er den som desidert veier mest av jentene her - og jeg har intet å gremme meg over. Høyden min er 1,80, jeg har rumpe, hofter OG pupper - og det er jeg stolt av.

Ok, jeg er 1.70høy, like høy som Vanja, men 10 kg tyngre!

Jeg veier 70kg, liek mye som 10na, men er 10ca lavere!

Om jeg er feit? NEI!

Jeg er ingen sylfide, men er 'fast i fisken' og har kvinnelige former (hofter, rumpe og lår). Og jeg tror faktisk at det er mange som liker det :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...