Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #41 Skrevet 26. juni 2003 Jeg er 1.69 og veier 90 kg. Bruker 44 - 46 i bukser og 42 - 44 i topper. Ser jeg er den aller tyngste her. Spiser relativt sunt og trener regelmessig.
Petruska Skrevet 26. juni 2003 #42 Skrevet 26. juni 2003 168 cm. høy og 65 faste veltrente kilo. Bruker str. 38 på underkroppen og av og til str. 40 på overkroppen. Det skyldes mer Latissimus'ene enn puppene!
Gunilla Skrevet 26. juni 2003 #43 Skrevet 26. juni 2003 Er 1.68 høy og veier 60 kg. Begynte med trening etter jul, og synes jeg er fastere i fisken nå. Har funnet min trivselsvekt.
Mogens Skrevet 26. juni 2003 #44 Skrevet 26. juni 2003 Tror jeg har i hvert fall 1 løsning på hvorfor denne tråden blir litt "skjev". Dvs at jeg føler det er en overvekt av personer som er stolt over kroppen sin som skriver innlegg her. Andre, som ikke er så fornøyd, lar det som regel være. For å få med menn her også: jeg er 191 cm og 100 kilo. Slå den dere Mogens
Gjest Fuglehue Skrevet 26. juni 2003 #45 Skrevet 26. juni 2003 Er 1.65 ca og veier 50- kilo. Ganske fornøyd med det.
Gjest Kan love jeg er gjest nå Skrevet 26. juni 2003 #46 Skrevet 26. juni 2003 170 cm og 95 kg. Fullpakka med muskler fra hoftene og ned, fullpakka med flesk fra hoftene og opp. Det er morro å shoppe klær, ja..
Englepusen Skrevet 26. juni 2003 #47 Skrevet 26. juni 2003 Hva er vitsen med dette spør jeg bare? Seriøst, jeg lurer faktisk..
Gjest Coolaid Skrevet 26. juni 2003 #48 Skrevet 26. juni 2003 For å gjøre det enkelt for dere damer, slik er det: 1. Alle kropper kan forandres ved hjelp av riktig kosthold og trening. Det hjelper ikke med pulverkurer o.l., det gjør det barverre. 2. Å være tynn er ikke likestillt med det å være i god fysisk form. 3. Gutter tiltrekkes ikke av tynne kropper,men av søte smil og utstråling. 4. Ingen dømmer dere hardere enn dere selv. 5. For de som trenger å gå ned i vekt p.g.a overvekt, er Grete Roede kursene å anbefale. Man er aldri sulten og kurset setter fokus på kost- hold og positiv livsstil. Sjekk ut sidene på nettet. 6. Gutter liker jenter med litt former, ikke tynne jenter med guttekropper.
kjellebassen Skrevet 27. juni 2003 #49 Skrevet 27. juni 2003 Kunne ikke vært mer ening med Blåmann. De estetiske kravene om at kvinner skal være radmagre og 180cm høye er det kvinnene selv eller homo-designere (Har ingenting imot homser, dette er faktaopplysninger så vidt jeg vet) som har satt, ikke skikkelige mannfolk. Mannfolk har forskjellig smak når det gjelder kvinner akkurat som i alt annet i livet. Det finnes ingen standard for hva som er rett og galt kun hvilken vekt du selv føler at du trives med. Alle vekt og høyde opplysningene i denne tråden sier meg svært lite om hva slags kvinnfolk dere er. Dessuten når man kommer til stykket er det ikke bare utseende som teller. Utseende teller faktisk mindre og mindre jo bedre kjent man blir. Mitt inntrykk er at kvinner tenker mer på hverandres utseende enn det menn tenker på kvinners utseende...... Hvis det er interresant lenger så er mine mål forøvrig: Høyde: 185 cm Vekt: 95-100 kg
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2003 #50 Skrevet 27. juni 2003 Dette blir for dumt, skjønner heller ikke vitsen med dette... Det er absolutt INGEN likhetstegn med å ha lav vekt og god fysisk form. Er enig med de to herrene her.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #51 Skrevet 27. juni 2003 Hva er vitsen med dette spør jeg bare? Seriøst, jeg lurer faktisk.. Jeg synes egentlig det er litt kjekt å se andres mål. Det får meg til å tenke "ah, de er ikke alle ukebladmodeller slik jeg har forestilt meg dem likevel -men ordentlige mennesker!"
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #52 Skrevet 27. juni 2003 Skjønner ikke hva dere maser om! Vi poster da om alt mulig rart her inne, så hvorfor ikke noe så trivielt som høyde og vekt? Hva vitsen med det er? Vet ikke? Men hva er vitsen med å hisse seg opp? Ingen i denne tråden påstår at alle menn liker tynne damer heller, forøvrig.
Smilla78 Skrevet 27. juni 2003 #53 Skrevet 27. juni 2003 Jeg er nok en av de tyngste her ja, 170 høy og 60 kg... Skal ned 5-10 kg men greier ikke slutte å spise godteri! Bruker xs/34 i kær men er feit for det... Magen buler sånn! Var dødstynn før men fikk plutselig altfor mye former...
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #54 Skrevet 27. juni 2003 Jeg er nok en av de tyngste her ja, 170 høy og 60 kg... .. Eh, hvor nøye leste du tråden...+
Madison Skrevet 28. juni 2003 #55 Skrevet 28. juni 2003 sier seg selv at ikke denne vanja er særlig seriøs da. i såfall syk.. 1.77, 63 kg
Gjest Kira Skrevet 28. juni 2003 #56 Skrevet 28. juni 2003 Hva er vitsen med denne tråden, egentlig? At andre skal føle seg bedre enn den andre personen, for den evt. veier mer/veier mindre, er lavere/høyere osv? At en annen skal føle seg bedre, en annen verre, og må slanke seg i hui og hast?
Englepusen Skrevet 28. juni 2003 #57 Skrevet 28. juni 2003 Jeg bare syns det er litt dumt å være så opphengt i vekt, for det sier jo ingenting om hvordan man ser ut, kondis osv. En person kan være 190 cm høy og veie 120 kg og være ufattelig veltrent. Eller man kan være 170 cm høy og veie 55 kg og være utrent og kvapsete.. Det er bare noen dumme tall!
Madison Skrevet 28. juni 2003 #58 Skrevet 28. juni 2003 Jeg bare syns det er litt dumt å være så opphengt i vekt, for det sier jo ingenting om hvordan man ser ut, kondis osv. En person kan være 190 cm høy og veie 120 kg og være ufattelig veltrent. Eller man kan være 170 cm høy og veie 55 kg og være utrent og kvapsete.. Det er bare noen dumme tall! Veldig sant! (en grunn til å ikke henge seg opp i tallene kanskje)
Smilla78 Skrevet 30. juni 2003 #59 Skrevet 30. juni 2003 sier seg selv at ikke denne vanja er særlig seriøs da. i såfall syk.. 1.77, 63 kg JO jeg er seriøs og NEI jeg er ikke syk! Ser at mange her er tynnere enn meg. Du veier jo mindre enn meg i forhold til høyden! Du er 7 cm høyere og veier 3 kg mer bare. Jeg er ikke fornøyd med vekta mi og det må jeg få lov til uten å bli stempla som syk. Jeg har veldig spinkel benbygning egentlig men har lagt på meg mye de siste årene fordi jeg ikke greier å styre unna potetgull og sjokolade. Jeg burde ikke veid mer enn ca 50 kg. Jeg har både kulemage og cellulitter og det vil jeg ha vekk. Man kan være "feit" selvom man veier lite hvis man har for stor fettprosent!
Fru Fomle Skrevet 30. juni 2003 #60 Skrevet 30. juni 2003 Vanja: Madison reagerte vel på at du skrev at du ville gå ned 10 kg, det høres veldig lite ut med 50 kg uansett hvor lett benbygning du har... Da har du BMI på 17, tviler på at du klarer å ha så veldig høy fettprosent da. Du har likevel helt rett i at du kan ha både mage og andre ting selv om du ser veldig tynn ut på papiret! Selv er jeg 1,74 høy og veier 71 kg. Har tatt av 5 kg det siste året og håper jeg kommer meg under 70 i løpet av høsten (mest psykologisk betinget tror jeg) og få fettprosent på ca. 22 (har ca. 24 nå). Trener endel, men har litt for mye rundt midjen og gode kosehåndtak. De fleste dager er jeg likevel godt fornøyd med kroppen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå