Gå til innhold

høyde/vekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 1.61 høy og veier akkurat nå 61.3 kg.....men ønsker å veie 59 kg.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er 1,62 (og en halv! :ler: ) m "høy", men vet ærlig talt ikke hvor mye jeg veier. Har pleid å ligge rundt 53 kg, men det siste året har jeg gått en del opp (skylder på p-pillene), og har vel veid i underkant av 60. Nå tror jeg at jeg har gått ned en del, for plutselig får jeg på meg en bukse jeg ikke har kunne bruke på månedsvis, men vekta funker ikke, så jeg får ikke sjekket. Samme det, egentlig, jeg bryr meg ikke så mye kiloene, det er bare tall. Hvordan man er bygd, hvordan man kler seg og fører seg, og ikke minst hvordan man føler seg har så mye mer å si! Er stort sett fornøyd med kroppen min, selv om jeg sikkert kunne hatt godt av å stramme opp litt hist og her...

Gjest Cruella
Skrevet

Tåpelig tråd, fordi den kan virke nedbrytende på mange.

Dessuten blir det skreket opp om andre tråder som går i "reprise", hva med denne?

Gjest Anonymous
Skrevet
Tåpelig tråd, fordi den kan virke nedbrytende på mange.

Dessuten blir det skreket opp om andre tråder som går i "reprise", hva med denne?

For det første, hvis folk her inne er så "hårsåre" at de ikke "tåler " en slik tråd vil jeg påstå at de ikke har noe her å gjøre....det er da ikke 14-åringer som ferdes her inne... :roll:...det er da verre temaer på KG...

For det andre, jeg har aldri vært "med på" denne tråden før....det er faktisk ikke alle som bruker tid hver dag her.... :roll: ....hvis dere ikke vil ha en tråd...så la være å delta i den.... :evil:

Skrevet

Oisann, glemte å logge meg inn....gjest over er meg....

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg har vært med på en slik tråd før, men tenkte ikke over hvor teit det var før noen skrev hvor tykke de følte seg når det virket som om majoriteten på KG var så slanke og veldreide...

Selvfølgelig kan man hoppe over slike tråder, og jeg føler meg ikke støtt eller har problemer med å oppgi min høyde og vekt. Men jeg synes og at tendensen her er at "alle" er ganske mye slankere enn den gjennomsnittlige norske kvinne, så hvis KG-mål blir stående som standarden på norske kvinners mål, skjønner jeg at mange som leser begynner å oppleve seg som feite.

Dette er et diskusjonsforum, jeg forfekter kun min mening om slike saker, noe jeg har all rett til.

Gjest Nicki
Skrevet

Er 163cm høy og 54 kg.

Har nettopp begynt med å ta av meg de resterende 3-4 kg etter graviditeten. De sitter godt fast på mage/hofter/lår. Vekta har stått i ro i et år nå men så har jeg heller ikke gjort noe for å endre den.

Var mellom 47 og 49 kg for 2 år siden, var litt for tynn da. Ønsker å veie ca 50 kg.

Skrevet

Jeg er 170 cm høy og veier 59 kg. Fornøyd med både vekta og høyden.

Kvinnelige former uten å være tjukk. Føler meg ganske heldig, kan spise hva jeg vil uten å legge på meg!

Skrevet
1.58m høy, rundt 50 kilo. 34/36 i klær.

That`s me :D

Gjest Maranna
Skrevet

Hm, jeg er tydeligvis den laveste og tykkeste her... er 156 cm og veier 64-65 kg... Så i deres øyne er jeg sikkert kjempefeit... Men hvilken rolle spiller egentlig det? Jeg trener omtrent hver dag, er relativt søt og har nok beundrere..

Gjest Anonymous
Skrevet

164 og 66 kg, prøver å ta av 10 kg, men er for glad i søtsaker, har også for mye rundt mage og hofter etter 3 barn ikke lett å få av og er vel ikke av dem som løper ned treningssentrene heller :hoho: og da får jeg ta til takke med hvordan jeg ser ut

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg er ca 175 og veier nøyaktig 61,5 kg. I dag. Vekten varierer mellom 60-65 kg.

Gjest Embla s
Skrevet
Hm' date=' jeg er tydeligvis den laveste og tykkeste her... er 156 cm og veier 64-65 kg... Så i deres øyne er jeg sikkert kjempefeit... Men hvilken rolle spiller egentlig det? Jeg trener omtrent hver dag, er relativt søt og har nok beundrere..[/quote']

Dette er ikke noen tråd hvor vi bedømmer hvorvidt hverandre er feite eller ikke. Vekt sier ikke så mye egentlig. Benbygning m.m. har større betydning. Man kan veie mye, men være fast og fin, eller man kan veie mindre og være slapp og dvask. Tror ikke vi kan slå fast så mye utfra kun de opplysningene her. Dessuten: Er det slik at menn kun vil ha syltynne damer? Tror ikke det :wink:

Gjest Mzfire
Skrevet

Det er bare snakk om tall her. Vi får egentlig gale bilder av hvordan kroppene ser ut bare basert på tall. Jeg ser forholdsvis slank ut nå jeg. Trener litt og veier vel nå 68 kg og er 168 høy. For noen kan det høres ut som jeg er kraftig, noe jeg langt i fra er. Da jeg veide 58 kg fikk jeg høre at jeg så mager ut og for tynn. Så tror ikke folk skal henge seg opp i vekta si. Jeg var sånn selv, trodde jeg skulle bli mer fornøyd med meg selv om jeg veide 60 kg, men nei fortsatt like misfornøyd. Det sitter i huet. Du må bli glad i og godta deg selv. Noen liker å være benete og minst mulig fett på kroppen, mens andre vil ha litt former. Jeg syns det er en trøst å tenke på at de fleste gutter foretrekker jenter som har litt for mye enn for lite. Ingen vil ta i skjelletter. Syns synd på de som er tynne mot sin vilje. De som ser syke ut.. Men da er sikkert trening tingen, så det vil hjelpe. Jeg skal slutte å bry meg vekta. Se heller på deg selv og se hvordan klærna sitter. Ingen er perfekte så det er sagt. Og godt er det :)

Gjest Candyfloss
Skrevet

Tja. Er i hvert fall 155 cm. Den laveste i forumet 8) :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

1.68 (tror jeg... trodde egentlig at jeg var 1.71, men det har vist seg å være ønsketenking)

62 kilo.

Vil gjerne under seksti igjen, men eier ikke selvdisiplin.

baahh - egentlig spiller det ingen rolle heller, men jeg må begynne å trene så jeg slipper og bli skrøpelig som gammel.

Skrevet

Jeg er ca 165 og veier 47 kg

Bruker størrelse S-XS ( 34-36)

MEN, jeg syntes jeg er altfor tynn.. Skulle helst ha veid 5-6 kg mer. :roll:

Skrevet

Vel Candyfloss du er visst ikke den laveste her..må være meg med mine hele 153 cm Tror ikke alle har så godt av å lese slike tråder så defor oppgir jeg ikke vekt...annet enn at jeg gjerne skulle ha lagt på meg noen få kilo.

Skrevet

Kanskje man skulle åpnet en tråd med tittelen er du fornøyd med deg selv - kropp og utseende???

Virker ikke som mange er veldig glade i kroppen sin :-?

Suz :wink:

Gjest Jamila
Skrevet

1,69 og 65 kg--og for første sommer på uendelig mange år kan jeg si at JA jeg er glad i kroppen min! Den passer meg jo akkurat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...