Gå til innhold

høyde/vekt

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor høy er du og hvor mye veier du???

Jeg er 1.71 og veier 65 kg

bruker str 38/40 i klær, og som regel large i topper.. har tynne ben og litt for mye rundt magen.. Irriterende fasong!!!

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

165 høy, 45kg. Bruker str. S og XS

Skrevet

Jeg er 176 cm høy og veier 60 kg.

Veeeldig lett benbygning, trener for å gå opp i vekt, spiser som en hest og ender med å gå ned i str.

Bruker nå 36/38 el S/M i klær.

Før jeg begynte å trene var jeg str. 40 nedentil og 36 oppe. Snakk om potet m fyrstikkben :ler:

Tror vi som damer bare må innse at om vi legger på oss er det rundt livet og på rompa.. Det er nok vårt lodd her i livet. Men det vi kaller 30-års tillegg kommer på mennene rundt 40, så de har noe å se frem til :D

Gjest Tristessa
Skrevet

1.58m høy, rundt 50 kilo. 34/36 i klær.

Gjest Poirot
Skrevet

Denne runden har vi tatt før. Den ene var tynnere enn den andre og tråden ble stengt.

Skrevet

Her blir det store mørketall.

Dette sier jeg ALDRI

Skrevet
Bah. Rather not tell. :)

...men du har iallefall store tenner, Kira! :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Og jeg som trodde at beinbygning i seg selv ikke gjorde noe stort fra eller til når det gjelder hvor mye man veier..... Det som gjør utslag, er vel heller hvor mye muskler man har på kroppen, siden muskler veier mer enn fett (men forbrenner også mer).

Selv er jeg 168cm, og veier mellom 50 og 52kg, men tynn er jeg langtifra. Har en god del muskler i rumpe og bein etter mange år med trening.

Skrevet

166 cm (trur jeg) og 72 kg...

Litt mye, men ganske lekkert fordelt :hoho:

Suz :ler:

Skrevet

...men du har iallefall store tenner, Kira!

Ja, de trenger kanskje en puss? :wink:

Skrevet

Puss puss så får du en suss :kysse:

*nynner*

Suz :wink:

Skrevet

Jeg er 1.72- 1.74 (leeeenge siden jeg målte meg) og rundt 65 kilo.

Skrevet

Har ombestemt meg, og tar bort innlegget. Vil ikke bidra til at denne tråden får utvikle seg.

Skrevet

171 høy, 50 kg.

Gjest Vanessa
Skrevet

Jeg er 1.74 høy og veier fra 49 til 52 kg, alt ettersom. Men jeg trener ikke, og er derfor ikke direkte fast og fin. Noen sier jeg er tynn, andre sier jeg ikke er det - jeg prøver å blåse i begge deler...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg måler 1.78 (noen ganger 1.79) og veier nøyaktig 58 kg. Jeg er klar over at jeg er for tynn men gjør mitt beste for å legge på meg litt. Min trivselsvekt ligger på ca 63/64 kg. og har satt meg som mål og legge på meg i løpet av høsten før Jul.

Jeg utøver Yoga og har en veldig fast kropp uten løs hud (anbefaler Yoga til alle som ønsker å stramme seg opp).

Minnie

Skrevet
Denne runden har vi tatt før. Den ene var tynnere enn den andre og tråden ble stengt.

Ser ut til at det samme er på vei til å skje igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...