Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hva synes dere er god nok grunn til å avlyse en date? Jeg kjenner en fyr som stadig ringer i siste liten med at han måtte ordne noe annet, hadde en annen avtale osv. Normalt ville jeg sett på det som mangel på interesse, men da hadde han vel ikke fortsatt å gjøre nye avtaler. Selv synes jeg det skal ha kommet opp noe viktig før man avlyser en avtale. Feks jobbintervju, besøk hos noen som har blitt syke e.l. Hvis det er av andre grunner synes jeg også det har litt å si hvor sent man sier fra. Litt sent når den andre sitter på restaurant eller kino og venter, liksom. Og i hvert fall for sent å si fra etterpå. Har dere 1) opplevd avlysning etter dere var kommet til møtestedet? 2) opplevd date som ikke kom?
Rexina Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Kan ikke si jeg har datet så mye, men de jeg har vært ute med har kommet til riktig tid og sted. Har ikke opplevd noe endring i siste liten, nei. Men har opplevd at vi hadde planer om å møtes noen dager etter til en date 2, men at det ble mer stress på jobb enn forventet osv, men da har jeg fått beskjed på forhånd.
Ethereal Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hvis det skjedde veldig ofte at personen avlyste, hadde jeg sagt nei neste gang han inviterte meg på date. Men jeg har aldri opplevd det selv. Har avlyst en gang når gutten jeg skulle ut med var å vei til kino, og jeg husker jeg hadde så dårlig samvittighet. Å si fra tre timer før er greit. Å si fra tre minutter før, det holder bare ikke.
Jade Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Avlysing av avtaler - kan ikke huske at det har vært noe annen grunn enn sykdom, eller sliten etter jobb. Avlysing av date har jeg heldigvis ikke opplevd, hverken før eller ved møtestedet. Å avlyse pga andre avtaler høres merkelig ut. Har ikke fyren avtalekalender? Eller er alle andre avtaler viktigere enn deg? Jeg hadde ikke giddet å gjøre mer avtaler med denne fyren du snakker om, ihvertfall! Si som sant er, at du er lei av avtaler som stadig brytes.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har opplevd begge deler. Har selv måtte avlyse (utsette) avtaler/dater. De fleste gangene skyldes dette sykdom, og er noe mine omgivelser vet om kan intre. En gang utsatte jeg en date på svært kort varsel. Skulle komme hjem til han, men kom noen timer senere en avtalt. Mine venninner og famile kommer forran det meste. En krise gjode at en trengte støtte, og da stilte jeg opp på bekostning av daten... Har som sagt selv opplevd avlysninger, både av avtaler og dater. På kort og lang varsel. Så lenge det ikke skjer til stadighet er det greit for meg... Men det var speiselt en, som hadde en tendens til å vingle... Avtale og avlyse, av ymse årsaker... Interessen var der på en måte, men han vinglet... Til slutt tok jeg han ikke på ordet, avtalte vi noe med et kanskje, så tok jeg det som mest sansynlig ikke. Sa han at han skulle komme så regnet jeg med, tja kanskje han kommer... Det dumme med det, er at jeg nå tar avtaler med andre menn på samme måte... Klarer ikke ta de på ordet, jeg lot han ene vingle for mye... Nå må liksom andre menn bevise at de holder ord, pga han som ikke gjorde det...
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Der sa du det ceeCee! Enig med den! Nei jeg har aldri opplevd noen som har drevet og avlyst dater med meg... og om noen hadde gjordt det så hadde jeg ikke giddet å legge noe energi i et sånt forhold. Hadde kuttet tvert.
MissStiles Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Har dere 1) opplevd avlysning etter dere var kommet til møtestedet? 2) opplevd date som ikke kom? Ja jeg har opplved begge deler. Ikke i det siste men for noen år siden.. Aldri noe gøy men man begynner jo å lure på hvorfor personen avlyser og om grunnen han kommer med er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå