Cleopatrah Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hei, som overskriften tilsier så ønsker jeg å vite om det er noen som kan gi meg tips om en foundation som ikke store porer? Jeg er plaget med litt fet hud og store porer på kinnene, og det er disse som har en tendens til å -poppe- frem når jeg bruker foundation. Jeg har til nå brukt en del mattende, billig merker av økonomiske årsaker, men nå har jeg sett meg så lei på dette problemet og går gjerne opp i pris. Jeg prøvde I.D. minerals sin foundation nylig, etter å hørt skryt om denne, men dette var overhodet ikke en foundation for meg. Tips ?
Hilde Christina Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 ID ga meg store porer også, men Everyday Minerals er verdt å ta en titt på Har du fet hud burde du være litt kresen ved valg av foundation så huden din ikke reagerer med kviseutbrudd.
Gjest Sandie Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hadde samme problem som deg ts, og synes "True comfort foundation" fra Clarins er veldig bra. Den er "non-comedogenic", dvs.at den ikke tetter til porene. Prisen er kanskje litt høy,ca.320 kr.for 30ml.tube,men er veldig drøy i bruk. Min erfaring er at mattende foundations kan ha en tendens til å tørke ut huden,slik at den i neste omgang reagerer med å bli enda fetere.
mari4ever Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Hadde samme problem som deg ts, og synes "True comfort foundation" fra Clarins er veldig bra. Den er "non-comedogenic", dvs.at den ikke tetter til porene. Prisen er kanskje litt høy,ca.320 kr.for 30ml.tube,men er veldig drøy i bruk. Min erfaring er at mattende foundations kan ha en tendens til å tørke ut huden,slik at den i neste omgang reagerer med å bli enda fetere. Jeg liker ikke flytende foudantion eller i.d og andre minderal pudder foundationer siden du får virkelig store porer av disse,og jeg har egentlig ikke store porer i det hele tatt fra før av. Mitt tips er å bruke Sheseido sin nyeste smooting compackt pudder foundation. Denne matter uten og tørke ut huden; fordi den smelter inn i huden:) En virkelig fantastisk foundation som dekker veldig bra! Har fet t-zone og dette er den som har hjulpet meg best. sikkert prøvd alle foundationer som skal matte og lignende. Koster ca 300 kr
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Exuvianse innerholder fruktsyre .og solfaktor. pleier huden når du har den på,fantastiske.kjøpes på beautybridge.com kommer på ca 240 kr med porto.hos hudpleier over 500 kr-
Cleopatrah Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg liker ikke flytende foudantion eller i.d og andre minderal pudder foundationer siden du får virkelig store porer av disse,og jeg har egentlig ikke store porer i det hele tatt fra før av. Mitt tips er å bruke Sheseido sin nyeste smooting compackt pudder foundation. Denne matter uten og tørke ut huden; fordi den smelter inn i huden:) En virkelig fantastisk foundation som dekker veldig bra! Har fet t-zone og dette er den som har hjulpet meg best. sikkert prøvd alle foundationer som skal matte og lignende. Koster ca 300 kr Hei jeg vil takke for alle svar!Supert! Hvor kan jeg få True comfort foundation og Sheseido, er det bare til å gå på parfymeriet eller bestiller jeg online?
mari4ever Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hei jeg vil takke for alle svar!Supert! Hvor kan jeg få True comfort foundation og Sheseido, er det bare til å gå på parfymeriet eller bestiller jeg online? heisann:) Skin smoothing compackt foundation fra Sheseido får du hos parfymelle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå